Frågor


Maria  om Scapa Sports 2011:
Snyggt! Vet du ungefär vad de kommer kosta och hur stora loggorna är? (alltså om de är godkända på tävling?)
Svar: Priset varierar beroende på modell men ca 600-700 kr. Loggorna ser inte så stora ut så de är säkert godkända för tävling.


viktoria om Scapa Sports 2011:
Kommer alla dessa säljas som dressyrschabrak?
Svar: Scapa brukar ha de flesta av deras schabrak i dressyr också men de med stora flaggan på misstänker jag endast finns i allround då det var så i förra kollektionen.


Micaela om Scapa Sports 2011:
varifrån hittade du bilderna på schabrakena? De är ju ursnygga :)
Svar: Lami-cells hemsida:)


Anonym om Säljes:
Hur hög är orianda i manken ? :)
Svar: Runt 172 kanske, inte mätt henne men hon upplevs större då hon är en rätt rejäl häst.



Anonym om Hopp & dressyr:
Vart kan man köpa blå allroundschabrak + luva?:)
Svar:Hör med Bengts hästsport, jag antar att du menar Antares.


emma om Freejumpsystem stigläder:
jag tänkte köpa en sådan förbygel du har och har en rätt så kraaftig d-ponny tror du den kan ha full? Mvh emma
Svar: Menar du Antares?Isåfall tror jag att den kan bli i största laget.


A om Freejumpsystem stigläder:
Kommer du sälja Scapa schabrak i din web-shop? :)
Svar: Ja men endast en modell när vi öppnar eftersom den nya kollektionen kommer först i mars:)



carro b om Frågor:
haha, när du öppnar din webbshop får du ta och sluta tipsa om alla andras... konkurrensen är hård nog ändå ;)
Svar: Nja alltså om det är något jag inte har, jag kommer definitivt inte ha allt så ser jag inget fel i att tipsa om andras affärer, men you got a point;)




Carolina  om Hopp & dressyr:
Dessa var väldigt fina! Affär? :)
Svar: equi-bride.com allround schabraket kan du höra med bengts hästsport om


Kommentarer
Postat av: emma

vet du vart man köper en svrat antres i cob då? :D

2011-02-13 @ 16:33:54
Postat av: maja

hej!

var kan man köpa ett sådant mylerbett som du har?!

tacksam för svar!! :):)

2011-02-15 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0