Frågor

Vill bara påminna om att ni vet väl att ni kan leta i kategorin frågor och svar om det är något ni undrar, vissa frågor om produkter återkommer ofta och jag hoppas inte att andra som läser tycker att det är tjatigt att läsa samma frågor och svar, annars kan ni förstås även söka i bloggen på ett visst ord/produkt eller vad det nu är, bara ett litet tips:)


Elin  om Oemotståndlig:
Vad har han för härstammning?
Svar: Han är e: Cellestial-Irco Marco. Cellestial är en tysk elit hingst som fått väldigt många fina avkommor och godkända hingstar. Det finns nästan inga avkommor i Sverige efter honom så det är lite kul. Jag är väldigt förtjust i Cantus och Cellestial är  just en Cantus son. Celebrity fick väldigt bra poäng på fölmönstringen (48 poäng ) med
9 på typ och 9 på galopp, dagens bästa galopp hade han där och kom 2a i championatet, gick vidare till riksföl men vi visade honom aldrig där pågrund av avståndet dit. Men han har väldigt bra gångarter, temperament och exteriör. Jag tror mycket på honom inför framtiden.

Cellestial:


maja om Frågor:
hej!
var kan man köpa ett sådant mylerbett som du har?!
tacksam för svar!! :):)
Svar: Jag köpte mitt på Kings saddlery på Eurohorse så hör med dom annars har även grand prix.se Myler bett

Maja   om Lite mörkare efter första inoljningen, var...:
Hej!
Har en fråga som inte alls har med det här inlägget att göra...
Vet du vart man kan få tag på kingsland tricolourjackan som är marin (eller svart), röd och vit?
Tacksam för svar.
Svar: Här tex  ridebutikken.no och här finns den på superrea www.tack-uk.com

Louise  om Numero Uno:
Jättevacker! Följer din blogg lite i smyg men kände att jag måste fråga om du vet var det tränset han har på sig är ifrån? Jättefint :)
Svar: Ingen aning ser ut som något ihopplock nästan.

Jessica gustafsson  om Eurohorse 2011:
Den animokavajen är grymt snygg, vet du vart den finns att köpa nu och vet du vart kan man hitta swarovskipannbandet som är delad? :)
Svar: Tack ja den är lite annorlunda;)  kavajen: www.e-cavallo.pl www.horseland-shop.de pannbandet: hepshop.e-butiken.se


Hanna om Eurohorse 2011:
Hej, du som verkar ha sån koll på all utrustning, har du provat/vet något om den där Ogilvy Equestrian padden från Fab Pads? Den verkar jättebra men har inte sett så många ha den än?!
Svar: Nej har inte provat den och kommer troligtvis inte att göra det heller  brukar bara rida med padd när jag hoppar och då blir det någon av mina fårskinnspaddar som åker på. Den verkar bra men jag har svårt att tro på saker som påstås vara wow. Jag är en person som inte märker så stor skillnad på hur olika saker är så betvivlar att jag skulle märka någon skillnad med den padden. Men den kan säkert vara jättebra.Memoary foam är ju knappast något nytt påfund  så på så sätt förstår jag inte det speciella med den. JvanD schabraken har inbyggd pad som är liknande tex. Det påstås ju att fårskinn är den mest stötdämpande padden av alla.

Ronja  om Dressyrryttare!:
Ja er drit dumt at det ikke er mer farger for oss som rir dressur: er veldi vanskeli å fine sjabraker i kule farger =( Får du disse i din nettbutikk?? =)=)
Svar: Jag har köpt hem lite roliga dressyrschabrak som Scapa,HV Polo, Eurostar osv som ska säljas i webshopen:)

J om Satte på det nya bettet, tänkte rida med d...:
Hej! Skulle bli jätteglad om du vet någon svensk webshop som säljer jw´s repnosgrimma? :)
Svar: Tyvärr inte men alla som säljer JW kan ta hem den.

emma om Frågor:
vet du vart man köper en svrat antres i cob då? :D
Svar: Hör med Charlies eller Bengts hästsport



erica   om Luvor, luvor, luvor:
Hej ! du som har så många luvor, kanske kan berätta för mig vilken som är störst? alltså tycker att det är jätte fint när luvan går ner mellan ögonen, men min häst har ganska långt huvud. Har funderat på en equiline dom ser rätt stora ut? men tänkte om du kanske vet någon som är större :)
Svar: Ja Equiline är lite större även Eskadron går ner rätt bra.

Kommentarer
Postat av: LINA

SV: okej, jag oljade råhuden varje dag i ett par veckor när jag köpte min nya. annars går de ju in i vadderingen.

jag köpte de där gröna till bakbenen nu, där hon får mest sår, då jag inte hittade några pessoa :/ men de sitter inte bra ser jag efter några timmar i hagen

2011-02-16 @ 10:57:45
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

kul att du ska köpa in roliga dressyrschabrak oxå!! :D



Har frågestund på bloggen! :) Alla som frågar något får en länk!

2011-02-16 @ 21:39:16
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej!

Vet du vart man kan få tag på benlindor från eskadron i färgen petrol? Antigen i sverige eller i england :)

2011-02-18 @ 12:14:49
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0