Dag 22 -Det här gör mig glad

Jag blir såklart glad av mycket olika saker. Ibland kan väldigt små saker göra hela min dag men det som ofast skänker mig stor glädje är djuren, de förgyller verkligen tillvaron. Att umgås med snälla och roliga människor. När kunder tar sig tid att berätta hur nöjda och glada de är över sina köp. Alla slags positiva besked. Min familj såklart. Jag blir också glad av att köpa fina saker och jag blir väldigt glad över att bloggen är så uppskattad. Mina läsare gör mig alltid glad:)

Kommentarer
Postat av: MLI

när kommer din häst hem igen och när får du börja rida? :)

2011-01-12 @ 13:57:00
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Nej, konstigt nog så är jag faktiskt inte det! Den första tiden efter olyckan så tänkte jag mycket på om jag skulle bli rädd att hoppa efter, men jag kände sådan lycka att börja rida igen så det tog över tror jag. Jag började hoppa och åkte ut och tävlade bara några veckor efter att jag fick börja rida igen, och det var nog bara bra. Att ta tag i det på en gång :) Dock så filmade min syster en bit av vurpan, man ser hur min ponny dyker och sedan tar hon ner kameran. Jag såg den för något år sedan, och det gör jag inte om! Usch, mådde inte alls bra av det... Men numera så känner jag aldrig någon rädsla sedan olyckan när jag hoppar, vilket jag är väldigt glad över. Tror också att det hjälpte mycket att jag fick Curre strax efter, då han är väldigt säker och okomplicerad att hoppa :)

2011-01-12 @ 14:44:42
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0