Frågor

olivia om Brodyr igen:
vad är det du ska brodera? För jag antar att det inte bara är ett namn? är det loggan till ditt nya företag? :)
Svar: Nej precis det är Företagets logga jag ska brodera, den får ni se snart då webshopen är klar:)

Anonym om Ny bloggdesign+annat:
Vad är det för träns du har? :)
Svar: Det är ett Silvercrown träns

Anonym om Brodyr:
Hej, tänkte med höra med dig om du vet någon affär (helst svensk) där man kan beställa pannband från JW, det jag söker är ett med en kedja och med typ en blomma i mitten av kedjan :) tack på förhand!
Svar: Hör med Skara hästsport annars finns det på ebay.co.uk och horseheavensaddlery.co.uk


Moa om Scapa, RG, H.F.I, Lami-cell:
Hej! Jag har sett ett par vita tävlingsridbyxor som jag är jättesugen på. Dock har jag glömt vad det var för märke. Har inte så mycket att gå på. Men dom har silvriga dragkedjor på bakfickorna.
Hoppas att du kan hjälpa mig med vad för märke dom är ifrån och vart jag kan köpa dom.
//Moa
Svar: Kan det vara Animo du menar?Låter som det på beskrivningen

Johanna Lindberg om Brodyr:
hej! vet du om man kan köpa JW hjälmen, den med autugrafen någonstans fortfarande?? helst i england där dom är rätt mkt billigare.. :D
Svar: Skara hästsport och Svensk ridsport har den annars  här horseheavensaddlery.co.uk

sofia om Finished:
Jätte vackert, wow, vart kommer tapeten ifrån????
Svar: tack så mycket:) Den är köpt på Colorama i Göteborg märket heter Intrade

Klara om Ny bloggdesign+annat:
Hej! Grym blogg verkligen :D Lite random fråga.. men hur tvättar du dina schabrak? Vågar inte köra dem i 60 grader för är rädd att färgen bleks, men de blir inte ett dugg rena i 40 grader.. :/
Svar: Jag tvättar alltid mina schabrak i 30 grader fintvätt och utan centrifug. Ibland använder jag tvättmedel för hårt smutsad tvätt. Vad konstigt att dom inte blir rena?Jag tror det kan ha betydelse vilket material det är på insidan också eller blir inga rena oavsett material?

magda om OK??:
haha shit vad dåligt när ett företag snor bilder så där, riktigt löjligt av dom!
vart på hemsidan ser du den där bilden föresten? hittade den inte :)
mvh
Svar På deras blogg som finns på deras hemsida

Jennie Karlsson om OK??:
Vet du om dessa träns går att få i ponnystorlek? Hittar inga snygga i brun till ponny, helst utan stickningar och helst EJ med pullar/remont. Maxpris 5000. Ju dyrare desto bättre :)
Svar: Jag har bara sett dom i cob och full. Om du gillar Equipe så finns annars detta tränset i strl ponny på cheval-shop.com


Ida om Nice horse:
Mycket snygg häst. :)
Vet du om några bra hästsalu-sidor? Gärna utländska sidor.
Svar: veldstar.nl och sporthorses.nl brukar jag kika på

Elina om Är i stallet och mockar första gången jag ...:
Hejdu :)Måste bara fråga en sak, haha. Jag hittade ett par grymt snygga Eskadronskydd på Börjes för någon dag sedan, men kan inte hitta dem någonstans nu. Skulle köpt dem då om de inte varit för stora. De var gröna, och snyggt gröna! Hittar bara grågröna skydd som inte alls är snygga. Det stod att det var flexisoft, men de finns ju bara i grågrön? Vet du någon hemsida där jag kan hitta skydden får du gärna svara! Tack i alla fall :)
Svar: Vet inte vad du menar med grågrön men här finns dom i mörkgrön www.calevo.com

Amanda om Dag 14 -Den här veckan:
Jag har precis som du ett dyon wc med ofodrad nosgrimma, men hur jag än smörjer det blir det ''dammigt'', eller det ser osmörjt ut. Hur smörjer du ditt?
Tack!
Svar: Nu har inte jag kvar det tränset men när jag hade det så smörjde jag det med läderbalsam från Cavalor, det såg inte dammigt ut, läder kan bli matt av för mycket putsande och för mycket vatten också. Sedan så är ju WC tränsen inte av lika hög kvalité som deras andra träns

MATILDA om Vinröda schabrak:
Hej, jag har det dära hv polo schabraket, du har ingen matchande huva till salu? Hittar ingen i rätt färg :( maila gärna mig om du har tid :) du har så många fina saker!!
Svar: Nej jag har tyvärr inga luvor alls kvar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för det snabba svaret :) Går det att få tag på fortfarande ? Och var :) ? Vad ligger de i för prisklass:)

2011-01-06 @ 22:34:48
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

hippoteket.com har JW-pannband med. dock ej inlagda vad jag vet, men de finns i butiken! går ringa/maila

2011-01-06 @ 22:54:55
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; Okej tack så mycket ska kika in där!

haha förstår det, hon är sööt som attan!;)

2011-01-06 @ 23:01:56
URL: http://hastbloggeen.se
Postat av: Rebecca ♥

Åh den är klar nu alltså? :D När blir premiäröppningen?

2011-01-06 @ 23:10:33
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: Klara

Det spelar ingen roll vilket material, har alla möjliga schabrak men de ser ut exakt som när jag stoppar in dem fast blöta. :P Får kolla upp det, men vet att tvättmedlet når fram och allt annat blir ju rent.. Ska testa annat tvättmedel! :)

2011-01-07 @ 10:39:36
Postat av: Carolina

Jag måste säga att jag är väldigt imponerad över hur bra koll du har på saker och ting! Det är inte mycket som behövs för att du ska förstå vilken produkt och vart den finns, ganska omänskligt! haha nedå ;)

2011-01-07 @ 15:39:35
Postat av: melinda

JW pannbandet finns annars på www.horsetack.se :) Vet inte om den finns med på hemsidan dock men dom har den i butiken :)

2011-01-07 @ 17:44:59
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Vill verkligen säga att du har en väldigt bra blogg:) Jo, jag har funderingar på att beställa en equipe sadelgjord från cheval-shop i frankrike. Men på deras hemsida kan man inte välja storlekar. Kanske att de frågar vilken storlek man vill ha efter man har gjort beställningen. Har du beställt något liknande där någon gång? Har mailat dom men får inget svar. Mycket tacksam för svar!

Mvh Sara

2011-01-24 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0