Frågor

Freja Boholm om Schabrak:
Säljer du det mörkrosa scapat helst med luva? om inte, vet du vart man kan få tag på det?
Väldigt tacksam för svar! :)
Svar: Nej tyvärr har inga rosa Scapa, om du tänker på det rosa jag tror så har det aldrig gjorts någon matchande luva till den färgen. www.ooteman.nl har schabraket

emma om HG:
vad heter den modellen ( :
Svar: Den heter Week wednesday

emma om Paddock by LN:
vet du vad det finns chrina sports luvor att köpa ?
Svar: Charlies har tillexempel även Pias häst & ridsport


Johanna om Beställt!:
Jag såg ju nu att cheval-shop hade dyon chapsen.. Har du beställt därirån förut? Har det funkat bra? Vet du vad frakten brukar ligga på?
Svar: Nej det är första gången faktiskt. Frakten kostade 15 euro för mig

Johanna om Lami-cell:
Bästa bloggen! =) Vet du vart man kan köpa dyon chaps som är bruna med svart upptill? Gärna nån engelsk sida nu när euron är låg! =)
Svar: Tack:) Fast England har ju pund? Kolla på tyska www.schockemoehle.net de har supersnabb leverans och billig frakt

Kommentarer
Postat av: mickis

hejsan:) säljer du Sprenger Bow Balance? och i så fall vad skulle det kosta:)du har en super bra blogg:D

2011-01-09 @ 11:34:12
Postat av: Camilla

Först och främst vill jag säga att din blogg är jättebra. Läser den varje dag... Sen är jag ute efter ett träns som jag sett,( jag har för mig att du visar det i bloggen också men jag kan missminna mig) men jag kan inte minnas vilket märke det var. Det är ett svart träns med vanlig Aachen nosgrimma men med nosgrimma och pannband som har två runda "flätor" var på, Vet du möjligtvis vilket jag menar? Vore såååå tacksam för svar.. Tack!!!

2011-01-09 @ 12:14:07
Postat av: Amanda

Antingen var människan förvirrad i.o.m. att punden också är låg eller så visste hon bara inte vad hon snacka om haha

2011-01-09 @ 13:02:01
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

Camilla - det är från GlenGordon.

2011-01-09 @ 13:03:37
Postat av: Fanny K

Du svarade inte på min fråga =/



2011-01-09 @ 16:33:54
URL: http://shinyriders.blogg.se/
Postat av: Freja Boholm

På den sidan (www.ooteman.nl) fanns det bara rosa med ljusblå kant (scapat), inte med mörkgrå som du hade på bild. Vet du någon annan stans där dom har med mörkgrå kant?

Tacksam för svar! :)

2011-01-09 @ 16:45:25
Postat av: Caroline

Freja:

Det är ju mörkgrå kantband?? Inte ljusblå

2011-01-09 @ 16:51:13
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Malin

Vet du vart man kan få tag på de rutiga pessoa-schabraken? Det är främst det rosa jag är på jakt efter, men också det blåa. Jag vet dock att du länkat detta innan, men jag kunde inte hitta schabraket på den sidan. Har du någon direktlänk till vart jag kan hitta schabraken? eller kanske vet du någon annan sida?

Skulle vara sjukt tacksam för svar! :)

2011-01-09 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0