Frågor

Antonia om JW skydden:
Hej!
Jag har ett swarovskipannband som har tappat ganska många stenar och jag undrar om du vet om man kan köpa lösa swarovskistenar som man kan limma på själv och vart i så fall??
Tacksam för svar! :D
Svar: Kolla på glitzit.se


Anonym om Lite av det som komma skall...:
Blåa scapa var ju FARLIGT snyggt ;) när öppnar din webbshop? blir inte lite sugen...
Svar: Ja visst är det snyggt! I februari öppnar den:)


Erika om Lite av det som komma skall...:
Kommer du tar in Equiline schabrak? Ev. andra schabrak i fägen vit med rosa passopal/kantband? När är webbshopen klar?
Svar: Nej säljer inte Equiline men man vet aldrig hur det ser ut längre fram.


Candra om Lite av det som komma skall...:
Lami-cell Mirage Pistage, kommmer det finnas i dressyr? Med matchande lindor kanske? :P
Svar: Nej endast i allround


laura om Lite av det som komma skall...:
Ursnyggt det där lami-cell schabraket!! vilka strl kommer det att finnas?
Svar: Endast full

Nathalie  om Scapa grimma:
är den såld?? =)
Svar: Ja tyvärr


Nathalie om RG:
Jag undrar om du möjligtvis har några scapa schabra i rosa, grönt eller orange helst i gamla kollektionen? :) eller vet du någon som säljer?
jätte tacksam föör svar!
Svar: Nej inte modellen från 07


Jenny om Snygga beigea schabrak:
Snygga! Var kan man köpa/beställa Christina Sport schabrack?
Svar: Charlies brukar ha några


Anonym om HV Polo vår/sommar 2011:
Du vet inga snygga bruna ridstövlar som ligger runt 3000:- ? :) Är lite sugen på bocaj, men känns inte helt hundra, och du som har bra koll vet inga snygga?
Svar: Pioneer har bra priser



Annica om Snygga beigea schabrak:
Har du funderat på att sälja HG prylar? :)
Svar: Jag kommer inte att göra det nu men kanske i framtiden


Rebecka om Frågor:
Du vet möjligtvis inte var en Kingsland jacka i silver finns? Vid dreagkedjan är den röd också. Svensk hemsida. Vet dock inte vad modellen heter, men den är silvrig iaf, sen är det luva på den också.
Tack för en underbar blogg!
Svar: Tack så mycket Carlstaddepå kan ha


Anna  om Frågor:
Superbra blogg :) Alltid rolig att läsa!Måste bara fråga; hur väljer man storlekar på cheval-shop? De produkter jag har kikat på (tex ridbyxor, benskydd) går inte att välja storlek på, bara färg....
Svar: Tack!Jag hade inga problem att välja storlek?Maila dom och fråga isåfall


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vet du vart man kan beställa Christina Sports schabrak? Skulle du annars ev. kunna ta hem? Vill så jättegärna ha ett till min lille grå hemma :)

Tacksam för svar!

2011-01-18 @ 21:44:05
Postat av: Emelie svensson

Vet du vart man kan få tag i det swarovski pannbandet du har ? :)

2011-01-18 @ 22:02:59
Postat av: Anna

Måste bara säga att din blogg är så (ursäkta ordvalet) jävla bra!!! :D

2011-01-18 @ 22:05:24
Postat av: Sofie

Hej, jag har letat hur mycket som helst, men jag hittar inga såkallade dressyrstövlar, dvs svarta med snörning fram vid vristen. Hittar till storlek 41, men jag har storlek 43, vid, minst. kan ha mountain horse, vissa iaf, men hittar inga såna. Tacksam för svar! bra blogg föresten! :D

2011-01-18 @ 22:16:07
URL: http://jagochrebell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0