Frågor

Anonym om Göteborg horse show:
Vilka ska stå och sälja då?
Svar: Alla utställare hittar du på Eurohorse hemsida


alice om Schabrak:
kommer du sälja lamicell mirage schabraken i andra färger än postade? :)
Svar: Denna gången har jag bara tagit hem i färgen pistage då det var den färgen som efterfrågades


Natalie om Schabrak:
Hejsan! jag hoppas att du kanske kan ha RG med sånna vågiga stygn elr vad man nu ska säga? det röda på bilden ovan! då kmr jag köpa massor ;) tkr dessvärre ej om dom andra!
Svar: Ja jag kommer sälja alla varianter av RG som week-end, Boston osv:)


Linnea om Finn fem fel:
Hej :)
Har du några förslag på hjälmar?
Både budget och dyra :D
tacksam för svar :D
Svar: Billigare Lamicell , mellan JW, högre prisklass GPA speed air leather eller Antares


Sanna om Mot stallet:
Hej, Superbra blogg, längtar tills ni öppnar webbshopen! en fråga; vad har du för storlek på dina sprenger bow balance?
Svar: Tack:) Strl dam

jenny om Schabrak:
kommer du sälja ridkläder också? :)
Svar: Ja men inte så mycket i början men mest från Cavallo, HV Polo och GPA


frida om Lite av det som komma skall...:
jag är jätte intereserad av lamicel schabraket kommer det att finnas någon luva till?:)
Svar: Tyvärr finns det inga matchande luvor


Alma 
om JW skydden:
Hej!:) Finns dom i brunt? Var kan man köpa dom isf?:)
Svar: Jag hittade mina på ebay där fanns bara grå, de finns knappt kvar någonstans.


Emelie svensson om Frågor:
Vet du vart man kan få tag i det swarovski pannbandet du har ? :)
Svar: Ja på Svensk ridsport, Charlies och Skara hästsport tex


L om Lite av det som komma skall...:
Kommer det finnas i cob? :D
Svar: nej endast i strl full


Rebecca om Frågor:
Vet du vart man kan beställa Christina Sports schabrak? Skulle du annars ev. kunna ta hem? Vill så jättegärna ha ett till min lille grå hemma :)
Tacksam för svar!
Svar: Charlies brukar ha en del hör med dom. Jag säljer inte Christina Sport


Matilda 
om JW skydden:
Hej!
först vill jag säga tusen tack för hjälpen!
Mailade dig i somras om bettproblem med min halvblodsvallack.Nu var det tyvärr inte bara bettet som vi hade problem med, han visade sig ha förkalkningar i hela nacken, men efter ditt tips med "flippan" bettet så testade vi de och han har aldrig funkat så bra på ett bett innan!:)
Men nu till frågan, du vet den remmen som man spänner med bettet(påminner om en sporrem)den har börjat att slitas ut, vet du var man kan köpa sådana remmar?
Sen ska ja till GBG horse show + Equitana i Tyskland(europas största hästmässa)på någon av mässorna ska ja köpa ett swarovski pannband, var tror du att sådana pannband är billigast? Sverige eller i Tyskland?
Svar: Vad bra att jag kunde hjälpa till men tråkigt att höra om din häst:( Alla återförsäljare till Nathe borde ha sådana remmar annars får du väl helt enkelt ta en sporrem i värsta fall. Om du tänker på OS pannband så är dom billigare i Tyskland, nu är ju dessutom euron riktigt låg 8,9 senast jag kollade. Vad kul att gå på Equitana dit skulle jag verkligen vilja åka någon gång.

 


Kommentarer
Postat av: matilda

tack för svaret:)

Din blogg e grym!!!

Equitana måste alla åka till!

Dom har 15 st mässhallar, där en mässhall är lika stor som hela gbgs mässa!!!

hålls bara vartannat år så gäller att passa på!

2011-01-21 @ 20:46:32
Postat av: Karin

Hej,

grymt snygg luva på bilden i inlägget! Vad är det för märke och går det att få tag på??



Grym blogg =)

2011-01-21 @ 21:39:29
Postat av: Annie

Jag är verkligen djupt imponerad av att du orkar svara på så många frågor, som ofta är väldigt lika varandra, med en sån trevlig ton.

Eloge till dig!

2011-01-21 @ 23:27:12
URL: http://blaces.wordpress.com
Postat av: Annika

Skulle gärna vilja veta vad de nya HV tränsen kostar.



Mvh

2011-01-22 @ 19:44:27
URL: http://tokfiannn.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ang "bettremmen" Det finns curbstrap som det heter att köpa lite varstans. Börjes lär väl vara billigast.

2011-01-24 @ 12:46:25
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0