Frågor

Johanna om Passa på!:
Vilket fint träns!
Är det färgen brun eller "röd/brun" på det på bilden?
Svar: Det ser ut som den rödbruna färgen.

Cornelia om RG:
Hej Caroline, tack för en bra blogg. Jag undrar om du vet var man kan hitta ett D-rings bett med kopparrullar i strl 11,5 på en svensk sida, jag har bara hittat 12,5 osv, tack!!
Svar: tack, här finns det www.ridsportonline.se och här nynasgard.e-butik.se

Anonym om RG:
Hej, kan du inte göra ett inlägg om lite olika hoppspön, lite finare i läder. Som man kan ha som finspö/tävlingsspö. Har inte sett att någon haft ett sånt inlägg. mHur dyra kan de bli tro? Det är ju något alla har och märkeshetsen borde även nått till spön tycker jag
Svar: Jag är inte direkt någon spö intresserad person då jag aldrig rider med spö men ett sådant inlägg skulle jag kanske kunna göra:)

Alva om RG:
Hej, din blogg är jätterolig och inspererande att läsa! Jag undrar om du vet var man kan få tag på förbygeln från freejump?
Tack för en super blogg //Alva
Svar: tackar, här finns den www.cheval-shop.com


emma om HG tränset:
vars har du beställt det (: skit snyggt !
Svar: Tack, ja det är lite häftigt:) köpte det från ride-with-style men jag köpte nog det sista för det finns inte kvar där nu men annars finns det på horsedestock

Fråga om RG:
Hur mycket kostade frakten när du beställde din förbygel från antares? ;D
Svar: Minns inte exakt men det var 20 eller 25 pund iallafall.

Anonym om Passa på!:
Underbar blogg! Hur lång tid tar leveransen från Cheval-shop?
Svar: Tack så jättemycket, jag vet inte riktigt då jag inte fått mina stigläder än men de ska vara påväg enligt mailen jag fått så leveransen verkar snabb. Ett stort plus är att man kunde betala med paypal, väldigt smidigt och givetvis säkert sätt att betala.

filippa om Intressekoll:
kan du inte köpa in fler bruna/biega saker?
tack för en bra blogg ;)
Svar: Tack för att du läser;) Jo det kan jag, tyvärr är det inte alltid sådana färger finns på alla saker men jag gillar också sådana färger så jag ska försöka:)

Kommentarer
Postat av: Amanda Lindahl

Vet du inget träns som liknar ditt nya fast med remont? :)

2011-01-16 @ 12:55:13
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo så är det ju, allt folk blir provocerade av är ju på något vis provocerande haha. SHIT vad smart jag var där. ;)

2011-01-16 @ 13:00:46
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Jag älskar spö i läder :) Har ett brunt, dock ingen brun utrustning längre, och ett svart som jag bara har på tävling. De flätaste med lite me rknopp är så fina

2011-01-16 @ 13:05:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Ang spö i läder, jag har ett jättefint brunt från Shires (tror jag? Nu blev jag osäker...). Vet inte om de säljs längre men annanrs är det ett tips till den som sökte! =)

2011-01-16 @ 15:25:45
URL: http://equilina.se
Postat av: Anna

Superbra blogg :) Alltid rolig att läsa!



Måste bara fråga; hur väljer man storlekar på cheval-shop? De produkter jag har kikat på (tex ridbyxor, benskydd) går inte att välja storlek på, bara färg....

2011-01-16 @ 17:33:26
Postat av: Rebecka

Du vet möjligtvis inte var en Kingsland jacka i silver finns? Vid dreagkedjan är den röd också. Svensk hemsida. Vet dock inte vad modellen heter, men den är silvrig iaf, sen är det luva på den också.

Tack för en underbar blogg!

2011-01-16 @ 17:40:01
Postat av: Anna

..har en till fråga.



Vart kan man köpa snygga DRESSYRschabrak? Min mor är ute efter dressyr-schabrak med matchande lindor som har kvalité. Har kikat på scapa, finns det någon bra hemsida där de säljer deras schabrak? :)

2011-01-16 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0