Tadaa!

Skam den som ger sig som man brukar säga... tänkte att jag skulle prova gjorden en sista gång för nu har ju sadeln satt sig mer så jag tänkte att det fanns en liten chans att den skulle passa. och gissa vad? Det gjorde den! så nu behåller jag den så slipper jag allt krångel, ska genast ringa till MyOne och säga  att jag ska ha kvar den. Ibland har man tur, det gäller att ha lite is i magen.
Sedan fick jag precis reda på att vi fått gratis biljetter till Göteborg horse show, vi brukar alltid få VIP biljetter till en av dagarna så det var ju bra att det gick iår med:)
Var lite blött i paddocken så den blev smutsig:


Glad häst:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att det löste sig med sadelgjorden! Jag har tvärtom problem, för lång gjord. xD

2009-12-04 @ 18:13:30
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: sara

sv: åh, dom skydden är jättefina :)

2009-12-04 @ 20:28:48
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej :)

kollade ganska långt bak i din blogg,fin blogg! Jag såg ett jätte fint Lamicell schabrak brund. Du hade en bild på den när du provade en Meredith sadel. Det skulle vara jätte snällt om du kunde skriva tbx vart du hade köpt det! :)

2009-12-06 @ 21:39:49
Postat av: caroline

hej

det är köpt från Belgien, jag sålde sådana förut. Tyvärr tror jag inte att dom går att få tag i längre.

2009-12-06 @ 22:17:40
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0