Nytt år!

Nu är det 2009 känns bra faktiskt. Hoppas att detta året har mer framgång och lycka med sig:)
I veckan var en journalist från Ridsport här hon fotade och intervjuade eller ja det känns som att vi pratade på mest om allt möjligt. Reportaget kommer vara med i Ridsport Special som kommer ut i mars någon gång. Hoppas bilderna blev bra det var väldigt kallt.  Nästan alla hästarna fångades på bild men vet inte vilka som kommer publiceras, synd att jag inte kan lägga ut bilderna här.
Jag tog bilder på Billie Jean häromdagen. Hon är född 07 och är e: Aerline H-Democritos


Måste bara lägga in en sommarbild på min häst också bara för att jag längtar så fruktansvärt mycket tll sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0