Tankar & funderingar...

Efter händelsen med hingsten så har jag funderat rätt mycket fram och tillbaka. Jag tror jag kommer sluta med uppfödningen. Det är så mycket hårt arbete för vad i slutändan? Det är ju toppen att föda upp hästar till sig själv men att föda upp för att sälja, nej jag tror inte på det längre. Man vill ju isåfall sälja till eliten, men inte ens dom är så villiga att betala för föl, dom vill helst få allt gratis precis som alla andra. Peder Fredricson och Lisen Bratt var ju intresserade av Capi men dom hade sedan köpt två unghästar på auktion och hade köpstopp så dom var aldrig här och tittade på honom tyvärr:(
Men man ska aldrig säga aldrig kanske fortsätter vi med uppfödningen eller så blir det något helt annat.
Jag har även beslutat mig för att inte ta över ridsportaffären då det var ett stort lån och jag var tveksam över sortimentet. Så det blir istället att starta något helt eget längre fram.


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår dig. Känner ni så allihop? För det var väl främst din mamma som stod för uppfödningen?

2009-07-23 @ 22:44:19
Postat av: caroline

Ja vi känner så allihop men jag känner så mest för tillfället, vet inte om det bara är en tillfällig känsla efter det som hände Capi men vi får se

2009-07-25 @ 22:57:48
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: tess

en olycka händer lätt. tyvärr. kunde ha varit lika gärna hänt er med =/ men tråkigt när de händer

2009-07-26 @ 14:59:50
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ta dig i kragen nu och fortsätt med hästuppfödningen.

Så klart ni inte ska sluta.

Vem ska annars fixa sådana fina föl =)

2009-07-27 @ 19:46:41
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0