Första, andra, tredje såld!

Idag fick vi besked om att spekulanten som var här och tittade på vår hingst vill köpa honom. Det är ju bra men känns alltid lite tråkigt, han är så fin, verkligen min typ av häst, skimmel, stor,rörlig som en gummiboll, och helt underbar.. jaja  hon ville iaf behålla honom som hingst och visa  på rådgivande, det känns viktigt för oss. Kan ju alltid hoppas att nästa föl är ett sto.
usch idag har varit en jobbig dag, var inne i Göteborg men slutade med att jag gick och grät, inte så kul att göra det på öppen gata men det gick verkligen inte att hålla tillbaka.... jag och min syster blev osams + massa annat som är oerhört jobbigt just nu så det har varit en tuff dag men nu är vi sams igen.


Kommentarer
Postat av: JOJJO

usch då:O ?? Hoppas allt e fint nu ..saknar dej;P

2009-05-07 @ 23:08:58
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: tess

KRAM; vi finns här =)

2009-05-08 @ 14:57:14
URL: http://theresekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0