Mina schabrak & luvor

Fick en önskan att jag skulle skriva mer om min egen utrustning så idag har jag tagit lite bilder på mina schabrak och luvor.  Jag tycker att alla schabraken har bra kvalité, är inte så förtjust i tunna bomullsschabrak tycker dom har lättast att bli urtvättade efter några år. Annars tycker jag de flesta schabrak håller sig fina om man tvättar dom på 30 graders fintvätt och lägsta centrifug.
Börjar med schabraken:
HG:


Anna Scarpati:


Anna Scarpati:


Scapa Sports:


Scapa Sports:


Equipe:,  det är vinrött inte tomterött som det ser ut på bilden


Equipe:


Equest 3 st:


Lamicell:


Lamicell, samma som ovan bara att det är grått:


Equiline:


Mina luvor:




Den allra finaste tycker jag är den här vinröda med guldglitter från RG den kostade 660 kr:


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Usch vad jobbigt! Krya på dig!



Snygga schabrak! Dock har jag mycket svårt med de smårutiga som dina Equestschabak är, det känns mycket 90-tal. :p

Mias smårutiga är dock helt okej. :)

2009-11-17 @ 19:09:09
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Lamia

Snygga :)

2009-11-17 @ 22:16:01
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo, jag har de vanliga Sprenger, men de ska jag ha kvar till dressyrsadeln :P Har dock ett par kopior i silver m brunt gummi om du är intresserad? Inte byte rakt av, förstås! Men 200 är de väl värda...



Ja, lösdriften är kanon! Hon som har den är superduktig (c-tränare, b-tränar aspirant i hoppning, dipl unghästutbildare) och sköter om allt så bra så! =)

2009-11-18 @ 10:00:00
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, lite konstig fråga kanske men har din häst långa öron? Min har det och jag har jättesvårt att hitta huvor som passar. Du kanske har några tips? :)

2010-06-13 @ 13:29:58
Postat av: Anonym

snygga grejer!! Önskar man hade pengar!

2011-01-31 @ 14:46:16
URL: http://liiiljaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0