Hej hopp

ber om ursäkt ifall jag inte hunnit svara på alla kommentarer gör det senare idag. Jag håller på att bli sjuk känner jag hoppas det inte är svininfluensan, man vet aldrig! usch...
Igår satt jag upp och red min häst i paddocken för att se hur hon kändes. Hon är betydligt piggare nu och det verkar inte som att hon har lika ont i kroppen... är svårt att säga hur frisk hon är nu ska bara skritta lite i dagarna och se hur hon känns, precis som dom sa på kliniken. Nu är klockan halv nio och jag ska ringa till kliniken och höra om dom fått fram några provsvar så jag kan få reda på om det är något virus hon har haft/har. Uppdaterar senare.
Förresten var det någon anonym som frågade var grejerna från höstnytt inlägget kom ifrån, det fungerar inte att kommentera i det inlägget av någon anledning så jag svarar här att västen finns hos schockemöhle:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va stor din häst såg ut på bilden, hur stor är den? :)

2009-10-02 @ 14:29:25
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Malin

Undrar bara vilka klasser ditt sto har gått? Ser verkligen ut att ha grym kapacitet!

2009-10-02 @ 20:20:15
Postat av: caroline

Malin:

Tack ja hon har bra scoop men är väl inte helt lättriden i hoppningen. Hon hade säkert kunnat gå riktigt långt med en ryttare som har rutin på den nivån:)

Hon har gått MSV A dressyr och 130 hoppning i Holland.

2009-10-02 @ 20:34:18
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0