Frågor

Har fått några frågor från olika läsare som jag tänkte besvara.

Du verkar ju ha mycket koll på utrustning, vet du om dyóns träns ligger på samma priser överallt eller går det att hitta till bättre priser nånstans?:) Från working collection:)

Svar: Jag kan ta in allt från Dyon åt dig till ett bra pris. Tex Dyon working collection träns för 999 kr.

Det översta vilket märke är det? Är det colberth brother (tror det heter så) så har jag klämmt på det i verkligeheten, sjukt fin kvalité och jätte jätte mjukt och fint.

Svar: Nej det är inte Colbert brothers, det är ett märke som heter Marengo.


Vilken/Vilka är bästa webshoppen att i dagsläget handla Kingsland grejer från? (Letar mest hoodies)

Svar: www.filippasridsport.se har en del. Även www.stallbutiken.fi

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh kan du?! Det vore supersnällt:D Har sett ett jag vill ha men lämnar min mail här så kan du väl skriva hur/vad jag ska göra?:)

2010-03-27 @ 00:27:41
Postat av: Erika

När kommer din webbshop igång? =)

2010-03-27 @ 08:51:24
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0