Frågor

magda om en fråga IGEN:
jag kan betala 650 för ett sådant:)
vet du om man får tävla i dom? :):)
Svar: Enligt TR är loggan för stor men jag vet många som tävlar med dom och ingen säger något...

sara om en fråga IGEN:
Hej! jag är intresserad av ett orange med bruna kantband. jag skulle kunna ge 650 kr. skulle du få hem dom till jul då eller? för det ska nämligen vara till min mamma i julklapp. mvh sara
Svar: Just det orangea får jag hem redan nästa vecka faktiskt så ja det hinner garanterat hem till dig innan jul:)

Anonym om 2-års jubileum!:
jag är ny på din blogg och undrar varför du inte rider din häst? Kram
Svar: För tillfället gör jag inte det eftersom jag har en bäckenfraktur så jag kan inte rida förrens nästa år, därför har jag lämnat bort hästen till en vän som rider henne:)

Lisa om Lite frestande...:
Hej Caroline,
Har en riktig svår nöt åt dig att knäcka utrustningsvis. Jag letar nämligen efter ett nättäcke, men det jag söker är som ett vanligt täcke uppe över rygg och bakdel medan sidorna är nät. RG gör dessa snygga rackare och de är super under våren när hästarna är svettiga och det är för varmt för vanligt skritt-täcke men för kallt för att vara utan, de funkar även super under sommaren som skydd mot flyfän under tävlingar medan man vänatar på sin tur. Saken är den att jag är inte villig att lägga ut 2000 kr vilket de kostar hos RG. Vet du ifall någon annan gör liknande täcken?
Mvh
Svar: Detta från Busse är en liknande variant med polyesterfleece över ryggen finns hos www.schockemoehle.net för ca 400 kr



Therese om Frågor:
Tar du hem SilverCrown tränset om det finns nån som är intresserad? Och hur mycket kostar det isf?
Svar: Ja det kan jag göra, kan ta hem hela deras sortiment, som du hittar här www.silvercrownworld.com priset för det tränset jag har är ca 2 500 kr men då ingår tyglar som du kan välja fritt vilka du vill ha, normalmjuka gummityglar, extramjuka gummityglar osv..

Tilde om Gillar ni de "nya" swarovskipannbanden med...:
Hööks har redan hunnit kopiera dom :S Var det inte dessa som skulle vara svårare att kopiera?
Svar: Nej du tänker på Otto Schumachers pannband de senaste därifrån ska vara svårare att kopiera.

rebecca om 4 nyanser av brunt....:
vart har du köpt svenska asvh schabraket? :)
Svar: Tror det var på Falsterbo, de brukar ha en monter där, dock är det dålig kvalité och passform på det.

Karin  om Jag ångrar..:
Hej vet du vart man kan få tag på ett grått lamicell college schabrak i allround modell?
Svar: här www.stablestore.se synd att du inte köpte ett från mig med matchande luva när jag sålde dom

Kommentarer
Postat av: Matilda Jönsson

Vet du var man kan hitta sprenger bow balance lite billgare? inte ebay, gärna engelska sidor dock.



Matilda

2010-11-17 @ 20:19:01
Postat av: mathilda

Har ett tips till Lisa om nättäcke! Här http://www.sporttrend.se/catalog/product_info.php?products_id=5897 finns det ett nättäcke för 550kr från ett ganska nytt märke som heter Modern Horse. Jag hare ett sånt själv och det är värkligen superbra! Superkvalite och toppenbra passform! Rekomenderar det skarpt :D

2010-11-17 @ 20:36:35
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Olivia

tänkte kolla om du vet något ställe som säljer charles owen Ayr8 (vanlig, inte läder) och JW-hjälmen till ett bra pris? både svensk och utländsk sida. tack :)

2010-11-17 @ 20:45:00
Postat av: sara

Då kanske du kan höra av dig när schabraken har kommit. mvh sara

2010-11-19 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0