Prestige


Eftersom sadelutprovaren kommer hit på fredag med lite olika sadlar så har jag givetvis börjat fundera på vilka sadlar som eventuellt kan passa om det är så att min inte ligger bra. Jag har iallafall bestämt mig för att inte värma om min igen eftersom det inte är någon idé att gå från 36 till 37 är för liten skillnad för att det ska vara någon idé och det är inget som säger att den ligger bra efter det heller. Hursomhelst så har ju Prestige en del modeller som jag skulle kunna tänka mig att prova. Det är Carisma, den har jag ridit i innan och gillade.


sen är jag även nyfiken på Michel Robert Evolution


är det någon som har dessa sadlarna?Kan de passa en häst med rak rygg?
Annars så är det främst Amerigo sadlarna jag är intresserad av och de tror jag kan passa.

Kommentarer
Postat av: elvira

hejsan!

funderar på att köpa ett lackträns, vet du några fina modeller förutom equipes?:)

2010-09-27 @ 13:25:25
Postat av: Anonym

Kan de säkert, hör med någon som kan, prestige har ju samma bom i några av sina modeller, carisman ska väl vara rätt rak liksom den du har arezzon. Amerigo gillar jag med, de har säkert någon bom och model som passar dig och din häst.

2010-09-27 @ 14:26:49
Postat av: Mathilda

Amerigo Vega och Amerigo CC passar hästar som har bla raka ryggar, Ridinn och Sadelmagasinet är återförsäljare av dom.

2010-09-27 @ 15:49:21
Postat av: caroline

Mathilda:

Japp det är Amerigo som ska komma ut med sadlar, men de har även andra märken med sig:)

2010-09-27 @ 15:51:47
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: vickan

jag ääälskar min equipe extreme. den låg perfekt på min gamla häst. nu har jag ingen häst så den ligger bara och skräpar. skulle nästan vilja köpa ny häst utifrån sadeln istället för tvärtom för jag har alltid haft problem med sadlar innan ;) dock vill jag ha en liten häst nu så det kommer nog skita sig :(

2010-09-27 @ 17:23:41
Postat av: Ingrid

Prova equipe. hade en expression till min ponny med rak rygg och den låg jättebra. Till min storhäst har jag en emporio och båda är helt underbara att rida i :)

2010-09-27 @ 21:09:53
Postat av: melinda

Hej!

Jag har också en prestige sadel, och undrar hur man värmer om dom? Skickar man dom till någon speciell? =)

2010-09-29 @ 11:07:50
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: linnea

jag har en häst med bred manke(33) och rak rygg och ja har en prestige meredith D och den fukar jätte bra på honom, samt att ja är jätte nöjd med sadeln :)

2010-09-29 @ 14:10:52
URL: http://linneaopdeweegh.webs.com
Postat av: karolina

jag har en carisma men ska sälja den.., men den passar på hästar med rak rygg då min förra häst hade de som jag köpte denna sadel till och de låg kanon på honom / karolina :)

2010-10-25 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0