Frågor

Cornelia om Scapa, RG, H.F.I, Lami-cell:
Hej vart köper du in dina schabrak?
Svar: Jag har ett företag och köper jag in dom från en leverantör i ett EU land

maja om Schabraken:
hej! superbra blogg du har!! :)
har du (eller kmr du sälja) nå dyon schabrak att sälja?
Svar: Tack så mycket:) Jag har sålt dom förut men jag kommer sälja dom sedan i webshopen igen

Anonym om Frågor:
Hej! Jag är intresserad av att köpa en Antarés hoppsadelgjord:) Vad tycker du om det märket? Vet du någon bra sida som säljer sådana i Sverige, Eurpoa. Hittar bara en i sverige och där kostar den 3500 kr. Mycket tacksam för din hjälp! Ha det bra!
Svar: Jag älskar Antares. Det är just nu mitt favoritmärke på läderutrustning. Min förbygel jag har därifrån är ruskigt välgjord och detaljrik verkligen lyxig! Tyvärr är det inte så många butiker i Sverige som säljer märket men Bengts hästsport kan du också höra med vilket pris de har, annars kostar de 3500 kr i de butiker jag känner till. Kan du tänka dig att köpa utomlands så finns den billigare här www.sans-faute.fr


natalie om Snygga gråa schabrak:
Hejhej! SUPER Blogg, verkligen! Undrar var man kan hitta J van D schabrak och täcken? för utan CWD? :D
Svar: Tack! JvanD hittar du hos Toprider, den sista frågan förstår jag inte riktigt?:)

Tacksam för svar! kram
Johanna om Schabraken:
Undrar om det finns ngn butik som säljer det översta schabraket från detta inlägg?
http://internationalshowjumping.blogg.se/2010/december/lookalike.html
Svar: Tyvärr vet ingen butik, det är rätt gammalt


Emma om Frågor:
Hej jag undrar om du kan ta in lamicell schabrak? Jag kommer inte riktigt ihåg vad det schabraket heter som jag söker men det heter nåt men lamicell m... och det jag söker är grönt. Eller vet du nån svensk sida som har det?:D
Svar: Ja menar du Mirage?I den här färgen


Sandra  om Snygga gråa schabrak:
Hej! vill bara säga att jag gillar din blogg jättemycket, läser den dagligen;) Tänkte fråga dig som har koll på utrustning, vet du någon svensk sida som säljer equipe tränset med den elastiska pullarnosgrimman? Tack för en bra blogg!
Svar: Åh tack så mycket, Equipe.se  har det annars får du söka dig utomlands cheval-shop.com tillexempel

jenny om Frågor:
vet du vart man kan få tag på dyons nackstycken :)?
Svar: Här tex www.horse-prestige.fr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har också en fråga! Vet du vad hästarna på veldstar.nl ligger på för priser? Är alla typ svindyra eller är det normala priser också? Den senaste som kom in nu vakum, vad tippar du på att den kostar tex? Synd att det inte står tycker jag, iaf ungefär liksom:)

2011-01-12 @ 11:39:53
Postat av: emma

Ja det är Mirage jag menar och den färgen vet du nån svensk sida som har det eller ska du ta hem nåt sånt?:D

2011-01-12 @ 17:13:03
Postat av: Amanda

Säljer du lamicell Mirage elr vet du ngn sida som sälher dom?? :) den gröna fägren!:) kram!

2011-01-13 @ 10:03:54
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: alice

Hej! Vet du om man får tävla ponny med mylerbett? level 2? finns ju inget skrivet i tr :)

2011-01-14 @ 20:52:34
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Jenny M

Hej. jag undrar om du vet några sidor med billiga kingsland och john whitaker saker och vad frakten kan ligga på ungefär. Kram

2011-01-15 @ 16:55:42
URL: http://overallahinder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0