Frågor

Anonym om Intressekoll:
Du har inte möjlighet att ta hem den gamla modellen?:)
Svar: nej det kommer jag inte att göra då de är slut hos min leverantör


Ronja om Dag 23 -Det här hade jag på mig idag:
Du har altså kanon bra smak på alt du!! =)
Kjempe fint speil,kor har du kjøpt d? ;)trur du må bynne å innrede hus/leilighete som en sidejobb =) =)
Svar: Tack så hemskt mycket, ja inredning är kul det med:) jag har tyvärr ingen aning om vart spegeln kommer ifrån, det är min sambo som köpt den för längesedan.

Anonym om HG tränset:
Åhh älska HG!! Fantastiskt snyggt!! Du, kom på en sak, kan inte du sälja HG grejor i din shop. Tydligen så säljer inte Equalityline HG längre, fast det var vist år sedan de slutade med det, jag som missat det, ett HG håller ju lääänge :)
Svar: Tack! Tack för upplysningen, har inte tänkt på att dom inte säljer det längre hmm, jag ska forska i detta, vi får se!Även om jag kanske inte kommer sälja det ibörjan så kommer nya märken ständigt att tillkomma så ingenting är omöjligt:)

Anonym om Jaa:
med italiens flagga?:O
Svar: Nope, med sveriges flagga, och i andra färger, lade bara upp en bild på ett random JvanD schabrakl:)

lisa om Jaa:
Skulle man kunna köpa Lamicell Mirage i valfri färg och Platinum i rött och brunt, eller kan man bara välja av dom du tar hem, om du förstår vad jag menar? :)
Svar: Ja, du kan alltid komma med önskemål så har jag det i bakhuvudet nästa gång jag tar hem så kan jag ta med valfri färg sålänge det finns kvar på Lamicells lager förstås.

Anonym om Läder:
när öppnar den nya webshopen?:D
håller du på att fixa den nu?
Svar: Ja just nu gör vi en exakt skiss på hur vi vill att den ska se ut sedan lämnar vi det till dem som lägger upp det. Jag hoppas på 1a februari men det beror lite på hur snabba de är men februari It is!

Anonym om Läder:
kommer ni inte ha dyon ? :)
Svar: Jo självklart, jag skrev det men du missade nog det:)

Petra om Läder:
Spännande! Hoppas att du kan erbjuda "bättre" priser på vissa produkter, som du har gjort med schabraken :)
Svar: Detta med priser är svårt jag kommer inte att ha lägre priser på det mesta men vissa utvalda produkter kommer jag att ha det, men det är inte samma avans som inom tex klädbranschen utan det är höga priser som vi måste betala för produkterna i första hand sedan är det såklart fraktkostnader som tillkommer för vår del.

Olivia om Läder:
Kankse bara är jag, men jag är inte så bekant med märket Tdet. Kan du inte berätta lite om det? :)
Svar: Ja det ska jag absolut göra i ett separat inlägg:)

Gina om Läder:
Hej!
kommer dina saker från Dyon vara billigare?
har funderat att köpa Dyon working collection därför undrar jag om jag kanske kan få tag på de billigare i Sverige och ev. av dig :)?
Svar: Ja WC kollektionen planerar jag att sälja till bättre priser men inte Dyon överlag, dyra märken=dyra att köpa in tyvärr är det så.

Freja Boholm om Frågor:
haha fårlåt om jag är jobbig nu :), men det ÄR ljusblått kantband på det här scapat som fanns på www.ooteman.nl
länk:
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=51852&sgid=48623&title=Scapa%20Zadeldek%20Collection%20Raspberry
Svar: Du är inte jobbig men du länkar till fel schabrak?Du ville ha ett i färgen FUSCHIA, men du länkar till färgen raspberry. På detta ÄR det grått kantband: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paard/horsefashion-winter/scapa/scapa-zadeldek-collection-fuchsia?N=30
hehe detta blev lite roligt;)

Anonym om Frågor:
Hej, har också en fråga! Vet du vad hästarna på veldstar.nl ligger på för priser? Är alla typ svindyra eller är det normala priser också? Den senaste som kom in nu vakum, vad tippar du på att den kostar tex? Synd att det inte står tycker jag, iaf ungefär liksom:)
Svar: Det varierar, de flesta hästarna säljs för mycket bra priser absolut inga överpriser. De flesta ligger oftast på 80-150000 kr. Skicka ett mail eller ring och fråga, hästarna säljs FORT där så det gäller att agera. Lycka till!

Sofia om Snart är Bruno min:):
På tal om Charlotte Casiraghi, vet du vad hon har för skjorta på sig här? Så snygg med knaparna! Aldrig sett en sån förut (säkert gucci bara för det ><)
http://myroyal-myroyals.blogspot.com/2010/12/charlotte-casiraghi.html
Svar: tyvärr ingen aning ja mycket möjligt att det är Gucci.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet du var man kan hitta remontträns som är lackade och bruna? :)

2011-01-14 @ 12:15:01
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

Ingen stilfascist som observerat att Charlotte Casiraghi har brun sadel och svart träns :)

2011-01-14 @ 12:27:16
Postat av: Sandra

hej! vad heter ditt företag? har ni ett eget märke som ni säljer? när kommer webshoppen komma upp? :D

2011-01-15 @ 19:38:31
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0