Frågor

Edit  om Provning av skydd......:
De ser ju suveräna ut! x-full är definitivt för stort för min dam dock. Var köpte du dem någonstans?
Svar: Här www.equestrianclearance.com

Pernilla  om Provning av skydd......:
fortfarande sugen på att köpa dem... har de något mer skydd på insidan av benet? så som vanliga strykkappor.
Svar: de är rejält förstärkta inuti, jag kan ta någon bild på insidan någon dag.

Ewelina  om Celebrity 2 år idag!:
Han är en riktig snygging! Blev lite nyfiken vad han fick på fölmönstringen?
Svar: Tack! Han fick 48 poäng och blev 2a i championatet. Fick b la 9 på galopp och 9 på typ. Han gick därmed vidare till Riksföl men vi valde att inte visa honom då det var så långt bort.


Maria om Bara ett kvar...:
Hej!
Jag ska åka till tävlingarna i Hamburg och Aachen i sommar och tänkte shoppa lite kläder till mig och saker till hästen, bla benskydd och träns. Vilka märken tycker du jag ska hålla utsikt efter, vilka är billigare i Tyskland och har ett bättre utbud osv?
Svar: Det finns större utbud överlag så kan inte nämna något specifikt. Nästan alla märken är billigare där tex Animo, Eskadron, Pikeur, GPA mfl

kim  om Bara ett kvar...:
Hej! Jag vill ha ett sånt, hur beställer man och betallar? Vill ha ett full
Svar: Det blev tyvärr sålt samma kväll så jag har inga kvar.

Kommentarer
Postat av: Edit

Tack för Ditt svar!

En liten fråga, du som sett hur de är i storleken. Min dam brukar ha M/Cob på benskydd. Bak kan hon ibland ha L. Tror du jag ska ha M eller S i dessa? Hon är ca 160, inte superlånga ben, men inte pinnsmala heller. (HBL/FBL).Svårt för dig också att veta förstår jag, men kanske lite lättare när du sett dem live. :-)

2011-06-02 @ 10:04:39
URL: http://lizziesdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0