Frågor

Petra  om Flytt av bloggen:
Gud så roligt, gillar din blogg! :) Och just det, jag hade en fråga igen om hackamore ihop med Dyonträns som jag glömde av att ställa sist jag frågade! Hur gör jag med tränsen när dom har 3 stroppar, det blir ju liksom en över? Eller kan du rekomendera något från Dyon som har 2 son ett vanligt? Gärna med spännerna i mässing! Mvh! (Är också väldigt sugen på det nya som du visade lite snabbt!!)
Svar: Tack, vad roligt.
Ja där har du ju ett problem men tur att det går att lösa;)
Dyon english collection har vanligt nackstycke och endast 2 remmar även ett av tränsen från Hunter collection. English collection har mässingsspännen. Hunter har silverspännen. Hoppas du blev nöjd med svaret.


Elin om Naaw...:
så söt :D vet du någonstans där de säljer billiga gpa hjälmar? (typ gpa speed air eller vilken som helst?)
Svar: Ebay.

sandra om Naaw...:
älskar din blogg,riktigt bra och du har fett snygg stil :D,har du saker i storlek ponny isf kan inte du lägga upp bilder på dom då och länka några bra häst sidor som inte har typ 1000 kr i frakt?:D
och ha någon tävling där man kan vinna något,skulle döda för ett scapa schabrak !:D
Svar: Tack snälla. På Tophorse.se har vi utrustning i strl ponny. De flesta sidor har väl ganska rimlig fraktkostnad eller menar du utomlands? Schockemöhle har billig frakt för att vara utomlands tycker jag! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett Lamicell schabrak HÄR

Sara om Passier Blue Edition:
Hur smörjer du dina träns?
Svar: Nu vet jag inte om du menar vilka produkter jag använder eller hur jag går tillväga så jag svarar på både och. Till tränsen använder jag Butets lädertvål den är jättebra och gör lädret mjukt och torkar inte ut, använder en separat svamp till tvålen, använder bara vatten för att göra rent svampen då och då under tiden jag putsar. Sedan låter jag det torka lite och tar en annan svamp till läderbalsamet, använder ett från Cavalor som luktar gott och gör lädret lagom glansigt.

Maja om Nytt träns:
Hoppas du kan avslöja vad det är för träns?!
Gillade det verkligen, så hoppas att du kan sälja de i din webbshop:)
Svar: Ja självklart kommer jag avslöja det men inte förrens jag har tagit produktbilder och skapat mig en egen uppfattning om det. Det kommer att säljas i webbshoppen från och med nästa vecka:)

amanda om Passier Blue Edition:
Hej! Skulle du kunna berätta lite om JHL Waterford baucherbettet som finns i webshopen? Tack på förhand!
Svar: Självklart. Baucherbett kan vara bra till hästar som lägger tungan över bettet. Ihop med waterford mundelen så blir bettet mer rörligt och skarpare, passar troligtvis inte en häst med orolig mun men kan passa en häst som är ganska hård i munnen eller som gärna hänger sig fast i handen lite.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ang Elins fråga så kan jag tipsa om http://www.equestrianclearance.com/... Där finns det billiga gpa hjälmar o jag har själv en därifrån :)

2011-06-03 @ 01:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0