Välkommen till min blogg!

Vem är då jag?
Jag heter Caroline är 22 år och pendlar mellan att bo i Skara och i Skene. Mitt stora intresse är hästar. Jag och min familj har nu 6 hästar på gården. Denna blogg startar jag för att det finns så få bloggar som har med ridsport att göra. Jag kommer även att starta en ridsportaffär inom snar framtid. Denna blogg kommer att handla om både mina och andras hästar, tävlingar, nyheter och framförallt utrustning till häst och ryttare.

Dy´on har kommit ut med ett nytt träns det ser ut såhär


Jag tycker det är fint,speciellt den ofodrade nosgrimman, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mariae

VILKEN SUPERBLOGG:D

det är ju tur jag hittade na, bara du å peplis som har sånahär bloggar som är brA ;D

hade vart kul om du skrev mer om träning, hur du intervalltränar, olika hoppövningar för olika typer av hästar osv. Allmänt inspirerande :)

2009-01-04 @ 12:17:21
URL: http://byme.webblogg.se/
Postat av: caroline

tack!

har ju inte haft bloggen så länge så jag har inte riktigt bestämt mig för exakt vad jag ska skriva om just inom ridsport men jag ska försöka skriva ur ett bredare perspektiv och inte bara utrustning!

Mer synpunkter och önskemål är alltid välkommet:)

2009-01-04 @ 16:31:40
Postat av: Linnéa

Gillar tränset, påminner mycket om den gamla modellen som fanns förr. :)



Trevlig blogg för övrigt, alltid skoj med folk som tar sig tid att uppdatera med mycket bilder.



// Linnéa

2009-02-16 @ 11:19:02
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Har kollat lite äldre inlägg nu och jag måste säga att din blogg utvecklats mycket med tiden. :) Kul!

2011-01-10 @ 19:41:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0