Godmorgon..eller?

Imorse gick jag in på Hällingsjö Ryttarföenings hemsida för att se om dom lagt ut ryttarmeddelande, detta möts jag av: http://www.hallingsjoryttarforening.se/page3.html Tävlingen är alltså INSTÄLLD!
Känns trist, för få anmälda tydligen, är det bara jag som vill tävla i den här skitkommunen eller? Trodde det skulle bli många starter maxgränsen var 300.
Nu blir det ingen tävling förrän i maj så ja det dröjer ett tag. Jag har alltid sån otur, den här tävlingen låg väldigt nära,
80x40 bana, ingen lerig framhoppning, hade passat perfekt, men jag får väl åka på alla skitställen och tävla istället.
Den här dagen börjar inte bra....
Dessutom igår när jag hoppade så gick kedjan på mitt bett AV, var också en udda upplevelse, trodde inte en kedja kunde gå av, så nu vet jag inte om jag ska köpa nytt bett, kedjan verkar inte gå att byta ut.
Någon mer som varit med om att en lokal tävling blir inställd pga för få starter?Tycker det snarare brukar vara för många.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre lycka nästa gång! Ut i solen med dig! ;)

2009-04-04 @ 15:04:07
Postat av: Anonym

Det med kedjan hände mig med ett sådant bett också. Man kan ta en läderrem ,typ snokrem, och sätta dit i stället, funkar kanonbra!

2009-04-04 @ 21:14:31
Postat av: caroline

Jag får väl försöka bända bort resten av kedjan på något sätt, har en läderrem hemma som jag provat på andra bett då gillade hon det inte men kan ju alltid prova igen på detta bettet, hon vill ha allt på ett visst sätt=)

2009-04-04 @ 22:06:11
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Japp, det var 70 på en lokal :) Har heller aldrig varit med om det, men passade perfekt till Preston! ;P

2009-04-05 @ 12:41:16
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: jessica

Va e det för bett? Min kedja på mitt pelham gick oxå sönder en gång =(

Men det finns lösa i vilken ridsportbutik som helst.

Lycka till =)

2009-04-06 @ 15:57:29
Postat av: caroline

hej

det är ett rakt gummipelham. Har nu tagit bort kedjan och ska köpa ny imorgon, det gick inte bra att rida utan kedjan kan jag säga:)

2009-04-06 @ 20:40:06
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0