Scapa sports

Nu har jag beställt en massa schabrak från Scapa sports. Alla är i storlek full allround modell. Dessa schabrak kostar 7-800 kr i affären nu är dom flesta dock slut i dessa färger så dom börjar bli svåra att få tag på.
Jag kommer att sälja dom för 540 kr inklusive frakt.
dessa färger har jag:
Maple red:

Dark grey:

Tan:

 Sedan har jag även en annan modell som kostar 500 kr inklusive frakt som finns i blå och vitt, ser ut såhär:



Det nedersta schabraket har jag själv, det är väldigt mjukt och lite fluffigt utan att vara allt för tjockt och ger en dunkänsla, skönt för hästen:)
Hör av er om ni är intresserade till min mail [email protected]
Hoppas ni har det trevligt ute i solen idag:)

Kommentarer
Postat av: ebba

jisses vad jag är seg haha, du har inte kvar något av dom va? :P kraam!

2009-09-02 @ 20:04:12
URL: http://brejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0