Slutet...

Vill först och främst be om ursäkt att jag kanske kommer skriva osammanhängande nu.
Jag vaknade idag till att min syster skrek och grät att -Hundarna har dödat Ville!
Jag förstod ingenting, jag var i chock, jag visste direkt vilka hundar hon pratade om. Min syster och hennes pojkvän hade vaknat till vad som lät som ett kattbråk dom tittade ut genom föntsret och möttes av en mardröm. Två stora rottweilers slet i vår älskade Siames katt Ville, han var i bitar, dom vägrade släppa det var blod överallt, dom fick banka skrika och föra väsen, pappa sprang ut då sprang dom fega jävla hundarna iväg. Kvar låg var älskade katt i bitar. Ingen Ingen förtjänar att dö så, jag bara hoppas att han inte led även om jag vet.. Nu är polisen kontaktad. Vi vill ha hundrana avlivade idag. Ingen normal hund sliter en katt i stycken. Fy fan.
Dessa hundar är mer som vildhundar dom springer lösa bort igenom, och dom är INTE normala. Dom har ibland varit här sent på kv'llen stått lurandes på oss, dom kommer inte fram, dom är rädda. Vi har varit lite rädda för dessa hundar. Jag har sett dom hugga mot en häst  dock ingen av våra. Det har kommit folk hit och sagt att dessa hundar springer lösa bort igenom och udnrat vems hundar det är. Ägaren är ett psykfall. Hon ska inte ha djur. Hon har blivit anmäld för vanvård av en häst, det säger allt. Hon släpper bara ut hundrana fria. DOm är farliga. Pappa har varit och pratat med det svinet, hon spelar dum som vanligt.  Han har sagt att hon ska vänta på polisen, och pappa ska kontakta advokat. Hon sköter inte sina djur, hon ska int eha djur!!!!!!!!
Jag darrar, jag vill inte tro, men just nu ligger vår underbara katt i delar under en plastpåse här utomhus, polisen kommer sen idag, då ska dom få höra vilka idioter vi bor granne med.
Detta kommer troligtvis bli mitt sista blogginlägg. Tack alla underbara läsare, hade aldrig trott att det kunde vara så roligt att ha en blogg faktiskt, vilken inspirationskälla ni är!
Detta är en av dom värsta dagar i mitt liv, jag vill bara vakna med ville spinnandes i min famn

Rest in peace Miatsetse Deauville, du var den vackraste katt jag sett, igår mådde du så bra, nu finns du inte mer, jag hoppas du träffar Lillis din siamesvän i katthimmelen


Kommentarer
Postat av: maria

men fyfan, SÄTT DIT DEN JÄVELN ORDENTLIGT. tycker sjukt synd om er och katten, om det vore min egen hade jag vart helt förstörd.



Men sluta inte blogga, om du fortfarande tycker det r kul, vi tycker det är kul att läsa så, komigen.

2009-04-11 @ 13:04:45
Postat av: Anna

Fyyyyyyyyyyy vad hemskt - lider med dig! Jag har liknande grannar tyvärr - med rottweiler.

2009-04-11 @ 15:37:14
Postat av: Jessica

Usch fy fan säger jag bara. Finns det nån rättvisa nånstans så hoppas jag att nån "tar hand" om dom hundarna på ett eller annat vis. Där ser man ju ett tydligt exempel på fel hundar i fel händer. Såna människor ska absolut inte ha djur. Hoppas du gör en fin grav som du kan gå till.

Tycker inte du ska sluta blogga iaf.Det är skönt att skriva av sig ibland nånstans..

Mvh Jessica

2009-04-12 @ 09:09:22
Postat av: Cornelia

Vad fan är det frågan om!!!! Vad är det för IDIOT som har rottweilers lösa!! Ett tips är att kontakta djurskyddsinspektören och länsveterinären ang dessa hundar också polis förstås, men det är ju gjort. Jag tänker på er och kissen!! Usch, det här var bland det värsta jag hört!!

2009-04-12 @ 13:20:44
Postat av: Erika

Fy f*n, säger jag bara. Usch, så himla hemskt. Lider verkligen med dig!

2009-04-12 @ 21:33:10
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Caroline

stackars katt, sen är det ju lag på att ha sin hund kopplad vid denna tiden på året. så den personen som har hundarna lär ju åka dit så det smäller om det ju.

Vi har en granne här hemma som har en rottweilers, den brukar springa hem till våran gård.

blir lika rädd varje gång den springer hit, eftersom rottweiler har ju inte så bra rykte om sej precis.

Tycker verkligen synd om dej och om katten.

hoppas du inte slutar med bloggandet, alltid lika kul att kolla in din blogg.

2009-04-13 @ 07:53:40
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: tess

kram

2009-04-13 @ 17:42:29
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vad hemskt! Hoppas verkligen er granne får djurförbud.



Nej sluta inte blogga, gillar din blogg!

2009-04-13 @ 19:59:23
Postat av: Lina

Usch vad hemskt :(

Hoppas att ni får rätt, hundarna verkar ju inte må helt bra.

2009-04-13 @ 20:33:56
URL: http://slevins.blogg.se/
Postat av: Clara

Jättetråkigt med katten. Fruktansvärt. Men akta dig för att lägga ut namn sådär på nätet. Kan bli tråkigt med anmälan om förtal mm mm. Men en sån människa ska inte ens ha fiskar!

2009-04-13 @ 20:40:35
URL: http://diabetikern.blogg.sw
Postat av: JOJJO

*Kramar till dej*



Men sluta inte blogga, vi gillar att läsa din blogg !

2009-04-14 @ 13:01:06
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: amelie

usch vad hemskt! :s människan borde verkligen ruttna i helvetet, & det utan några djur i närheten!

2009-06-13 @ 19:41:22
URL: http://apankarlsson.blogg.se/
Postat av: Emmeli

alltså jag säger inte att de inte e synd om dig såklart är det de men eftersom jag själv är en hundägare och har alltid haft en hund vid min sida vet jag vad dom är kapabla till, ger du inte en hund mat kan det väcka det dåliga i dom bla jackt som finns i alla hundar. Så man ska igentligen inte skylla på hundarna utan ägaren för man släpper aldrig iväg en hund om man inte har 110% kontroll över den. Därimot tkr jag inte att dom borde bli avlivade för något sånnt. utan omplaseras och hoppas att nästa husse/matte/familj uppfostrar den rätt. Det finns gott inom dom alla, dock lätt att lära svår att avvänja dom.

2009-06-18 @ 23:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0