Snart är det påsk!

Imorgon ska jag bara träffas med gruppen i skolan och jobba på vårt grupparbete. Sedan ska jag åka till Skene och hem till min häst. Jag vet att hon saknar mig hihi. Hann inte gå till Skara hästsport idag tyvärr för jag var tvungen att vara hemma efter skolan då det skulle komma några reparatörer och byta duschslangen, inte för att det var något fel på den men dom hade väl inget bättre för sig, sedan bara lämna dom den gamla slangen och duschhandtaget i mitt handfat, tack för den, vet inte vad jag ska göra av skiten. Idag har jag också sagt upp min lägenhet eftersom skolan snart är slut. Jag har däremot satt upp mig i kö för en annan lägenhet eftersom jag ska söka in på Djursjuksköterska utbildningen som är 3 år.
I helgen blir det nya ridbilder igen.
Bild från i vintras min syster gömmer sig i bakgrunden haha.

GLAD PÅSK till er allihop:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Glad påsk på dej =)

Så snygg din häst är =)

2009-04-13 @ 07:44:54
URL: http://kringelmaden.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0