Prestige

Ser ut som att jag kommer få prova ut 3 st Prestige sadlar. Tyvärr får jag vänta minst 2 veckor då deras sadelutprovare är på semester, vilken tur jag har...
Hoppas nu bara att någon av dom passar mig och hästen annars vet jag faktiskt inte vad jag gör. Måste säga att det är väldigt dåligt att man som kund inte kan få ut vilka sadlar som helst att prova, utan då måste butiken köpa in dessa sadlar? Mycker märkligt hur ska man kunna köpa en sadel som man inte har provat? Vem köper en sadel för 28 000 kr som man aldrig ens ridit i? Skumt system måste jag säga.
En NORMAL Meredith D:


En Versailles D:


Och Carisma D:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kanske kan låna hem en sadel av någon som bor nära, så kan sadelutprovaren kika hur det ser ut. Jag har en Paris D! Eller rättare sagt, jag har två :) Tycker de ger bra stöd och är mjuka och sköna i lädret, det är kalvskinn.

2009-08-11 @ 17:05:08
Postat av: Anonym

versaillen är underbar, poassar de flesta och ligger bra på många hästar.....

Plus att du kan byta järn och dom vita sömmarna, love it:) Vart hittar man hackamore tränset fresten?

2009-08-11 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0