Film

Red bara en 90 cm och en 1 m igår eftersom det är första riktiga banan hon hoppar sedan hon var sjuk, för er som inte vet så fick hon en allmän infektion som tog ett tag för henne att bli frisk från då immunförsvaret var lågt. Hon har varit frisk ett bra tag nu men har inte hoppat så mycket för att jag har velat skynda långsamt, hennes kondition och styrka är ännu inte på topp så därför var hon lite loj till 1 m rundan. Hon hade inte fått mat heller mer än frukost eftersom jag inte visste att dagen skulle bli så lång, hade lite dåligt samvete över det själv hade jag inte ätit något heller så min hjärna var inte på topp heller men hästen rädda mitt hjärnsläpp kan vi säga haha. Jaja skratta lite kan man ju iaf göra. Red lite dåliga vägar i första rundan så fick ett pet där, i andra rundan var hon som sagt lite trött och jag lite för passiv ingen bra kombination. Första rundan var det bättre flyt men hon var väldigt spänd som hon brukar bli inne, hon är verkligen en utomhushäst.
jaja jag bjuder på det iaf:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte det såg jätte fint ut! Lungt och harmoniskt =)

2009-12-07 @ 23:08:12
Postat av: Anonym

Var det samma bana i båda klasserna? Jag tycker i alla fall att det såg bra ut. :)

2009-12-08 @ 00:09:04
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

1 m rudan trampade hon om och kom fel i varje hinder :S tror du har för dålig grundgalopp. hästen galopperar lojt med ingen energi.

2009-12-08 @ 11:14:11
Postat av: caroline

Anonym:

Ja det var precis det jag skrev, helt förståeligt att hon var trött, även jag hade noll energi. Tror det är den sämsta ritt jag gjort hehe.

2009-12-08 @ 12:22:31
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0