Inte mycket

har hänt idag, är förskyld och har feber så det blev longering idag. Orianda hade lite överskottsenergi, hon som annars lyssnar så bra på rösten vid longering ignorerade mig totalt idag och ville bara trava när det var skritta hon skulle göra. Såg att en bil körde upp för backen och ställde sig utanför huset, skumt tänkte jag så jag gick dit för att titta efter en stund, ingen satt i bilen men så helt plötsligt kastar sig hästen iväg och är rädd för något som jag inte ser, hör inget heller. Så jag fick gå upp till stallet och släppa in henne i boxen för att titta vem det är. Då ser jag en gubbe som går runt ehh tänkte jag, så sa jag hej och han sa hej, tystnad jag står som ett frågetecken och sedan säger han att han är från Jordbruksverket och skall mäta ut betesmarken. Blev ju rädd brukar inte dyka upp folk oanmält hit direkt, blir ju inte bättre av att man har hästar som överreagerar då undrar man ju vad det är.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du har blivit veckans blogg! =)



http://equilina.blogg.se/2009/december/veckans-blogg.html

2009-12-11 @ 12:09:24
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0