Jul känsla

Har gett min häst vintervila nu så därför rider jag bara lugnt skrittar ut och så vilar hon en del också, fick bli så för eftersom min häst har hela sulor fram så får hon tyvärr styltor och det går inte att rida när det blir kramsnö som det är nu bättre när det är kallt ute, får se hur det är imorgon, måste ju ta en Julridtur imorgon:)
Det är ändå rätt mysigt i stallet när det är snö ute:




Hästarna tycker det är så skönt att komma in och äta:)


Imorgon kommer jag lägga upp bilder på julklapparna och förhoppningsvis ridbilder:)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hur klarar du av att bara önska dig så lite hästsaker i julklapp?! :O Fast det är klart, du har verkligen utrustning to die for redan! :P

2009-12-23 @ 21:20:48
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Haha, fixade faktiskt i ordning manen åt ägaren precis efter ridningen ;)

2009-12-23 @ 21:49:47
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0