Pay n Jump

Var iväg till Kungsbacka idag på en Pay n Jump. Hade ingen aning om hur många som skulle starta så jag tänkte att jag är där vid första start, det borde jag inte tänkt. Det var sjukt mycket starter, jag kom dit 10 men starta inte första klassen förrens vid halv 2 jag höll på att dö av köld och hade tråkigt. Sista starten blev vid 3. Är nöjd med hästen även om hon blev lite trött av all väntan. Jag däremot var jättetrött och har ont i ryggen så min hjärna var inte på topp. I andra klassen höll jag på att hoppa fel hinder en gång haha vet inte vad jag höll på med men kom på det i sista sekund så tur att man har en reaktionssnabb häst,  blev felfri och fick en rosett:) Blir film imorgon.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Grattis! Vilka klasser startade ni?

2009-12-06 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0