Göteborg Horse show dag 2

Har varit en lång dag idag. Det kändes dessvärre väldigt utplockat på mässan idag så det blev inte så mycket shopping men ett par nya CWD skydd med klavskinns insida blev det iaf:) har inte smörjt in dom än därav det vita på skinnt
 

Var så kul att Svante vann idag, Thomas Velin blev 2a och Rolf Göran 3a.
Efter mässan åkte vi och åt kinamat på avenyn jättegott. Jag och min syster planerar att åka till Olympia, England nästa år och gå där på mässan och kolla in tävlingarna istället för att åka till Stockholm horse show, det ser jag fram emot. Nu är jag väldigt trött så jag skriver mer imorgon.
Sov så gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: jojjo

va har hänt gumman ? Pöss , bara att ringa om d e ngt :)

2009-02-24 @ 09:19:51
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åååh Olympia är världens mysigaste tävling! Snacka om att man kommer i julstämning. ♥

2009-02-26 @ 13:52:23
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: matilda

Ni ska lätt åka till Equitana!

Världens största hästmässa i Tyskland!

2009-04-17 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0