Uppdatering

Åkte iväg till utställningen imorse, det gick väl sådär, vår hund är inte den som kan slappna av precis, inte så lätt att visa honom när han bara ser alla hundar men det var kul iaf, det är ju så  med utställningar att ibland har han inte fått något pris och ibland gått vidare till BIS. Nåväl bara att träna mer på att visa upp honom.
Red idag och fick lite vårvintriga bilder på min älskade häst





Imorgon tänkte jag åka på hoppträning, kanske lägger in en filmsnutt.
Hoppas ni har får en bra lördagkväll.


Kommentarer
Postat av: jojjo

Vilka fina bilder, ser härligt ut! :)

2009-03-04 @ 10:48:46
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Ellen Stenberg

hej!

Jag måste fråga, av en sjuk slump satt jag hemma och gömmer mej från solen efter en sväng i stallet och hittar din blogg... Är din häst Orianda G? Kaluscha-Aktion? För säkert fem år sedan började jag jobba lite smått på Jönköpings Fältrittklubb (va 15 eller 16) då köpte klubben henne och jag utbildade henne mot lektionsverksamheten.... Skulle köpt henne då men är man 15 så är man ju beroende av föräldrar. Om det är hon vore de jättekul o veta vad som blivit av henne, vad hon har gjort o tävlat o sådär. Hon hoppade riktigt bra med enorm rygg..

MVH ellen [email protected]

2009-03-04 @ 13:17:32
Postat av: thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel

Svar: Haha tråkigt att du såg det mer som ett besvär än en rolig sak, menmen. Tack så mycket & detsamma, fin häst också! är det din?

2009-03-31 @ 16:19:45
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0