Ändrade planer

Istället för att ta hit en valack som sällskap till vår hingst så beslutade vi för att skicka iväg honom på lösdrift med andra hingstar. Han var så duktig när vi skulle lasta. Verkar som han blev ledare över flocken direkt, han är något av ett hingstämne snyggingen;) Störst var han också men jag är inte förvånad han kommer blir stor som färdigvuxen också.
Hursomhelst saknar jag honom redan men får åka och hälsa på honom snart. Då ska vi löshoppa honom  i ridhuset där och filma, längtar redan.


Kommentarer
Postat av: hej

Vad fin han är!!

2009-01-25 @ 22:15:43
Postat av: caroline

tack=) det var synd att jag inte tänkte på att ta med kameran, har inga nytagna bilder på honom hade varit roligt att ha lite bilder från äventyret idag.

2009-01-25 @ 22:45:00
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygging! Han var till salu ett tag va? Eller har jag fel?

2009-01-26 @ 19:22:27
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0