Shopping!

Idag har jag varit på Skara hästsport, tyvärr hade dom med sig en hel del saker att sälja på tävling så det fanns inte så jättemycket roligt i affären men hittade iaf en fårskinnspad jättemjuk och väldigt tunn mycket tunnare och mjukare än tex Mattes, den kostade 700 kr. Förra veckan var jag på Svensk ridsport i Kungsbacka där köpte jag en tävlingsmapp och nya Roecklhandskar som ser ut såhär:

köpte dom bruna:)
Idag har jag hoppat rätt mycket på volt, väldigt bra träning. Igår hittade jag en ny annons på ett jättefint sto som var 6 år och startat 130 och skulle gå Falsterbo, bara det att när jag skulle ringa på annonsen 1 timme senare så var den borta! Snacka om snabbsåld häst, jaja grattis till den otroligt snabba köparen! Synd det hade blivit ett bra avelssto. Hittade även ett sto som gått 135 som var e Indoctro bara det att den stod i Norrland och dit åker jag inte för att bara titta på en häst, dessutom såg den inte så rolig ut i markarbetet på filmen, jag gillar rörliga hästar som verkligen kan gå i bra form inte hästar som går i någon spänd påtvingad form, vilket iförsej kan bero på ryttaren också men jag betvivlar det i det här fallet. Så inget nytt avelssto än så länge alltså men det kommer väl tids nog. Jag kanske skriver mer lite senare om jag hinner.
avslutar med en bild från i lördags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kanske vi får kalla dej för kändis nu. Såg dej i tidningen med din mamma och syster. =)

Fina vantar, såna vill jag med ha =)

2009-05-21 @ 18:14:44
Postat av: Caroline

Nu kanske vi får kalla dej för kändis nu. Såg dej i tidningen med din mamma och syster. =)

Fina vantar, såna vill jag med ha =)

2009-05-21 @ 18:15:10
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Hästpassion

Sv: Vad Rolf-Göran har haft för intentioner med att rida med Pessoabett kan jag omöjligt svara på. Pessoabettet har en så pass dålig funktion att det inte ens kan individanpassas, därför tycker jag också att det är helt irrelevant att diskutera på individnivå.



Okej. Det är många som rekommenderar Roecklhandskar så jag funderar nästan på att investera i ett par, tycker att de är himla sköna!

2009-05-21 @ 20:02:23
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0