Hur

länge ska man orka...precis när jag tror att allt håller på att lösa sig med både ridsportaffären och annat så händer det något. Jag orkar inte mer.. det måste gå att lösa på något sätt.
Equalityline skulle komma ut och titta på lokalen och prata med oss och igår pratade vi med Hansbo som vi vill ha som leverantör och det lät verkligen jättebra, inköpsordern är 50 000 kr precis som vi trodde och nästa vecka skulle vi gå till banken.. just nu vet jag inte hur det blir, tack vare EN person, fy fan att folk av ens eget kött och blod kan gå hur långt som helst:(

Kommentarer
Postat av: Lamia

hoppas det fixar sig!

2009-11-27 @ 16:15:47
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy för vissa folk alltså!! Hur kan man bara orka lägga ner energi på att fördärva för andra. Jag blir så arg! Hoppas det löser sig ändå, eller klart det gör!!

2009-11-27 @ 16:54:05
Postat av: AnKi

Det låter illa. Synd när det blir så. Hoppas du hittar lite motivation nånstans =)

2009-11-27 @ 19:27:37
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0