Mina mål 2010

Fick en önskan att jag skulle skriva lite om mina mål för 2010.
Inom hoppningen så är det att starta 120 ihop med min häst. Tyvärr så har jag haft mycket otur då min häst haft mycket problem med mugg som tog väldigt lång tid att ordna så därför missade vi 2 tävlingssäsonger, nu har hon varit bra ett helt år från det. Denna säsongen så hann jag bara med 4 tävlingar innan hon blev sjuk, hade en allmän infektion som tog lång tid för henne att bekämpa då hon hade dåligt immunförsvar. Men eftersom hon är frisk nu så hade jag tänkt starta några Pay´n Jump i vinter bara för att göra något roligt iaf. Min blogg är ingen elitsatsning i hoppning som många andras, mitt mål är alltid att bli bätte, sedan får man se vart det leder. Visst är jag en drömmare men min dröm är inte att bli en elitryttare, inte i den benämning som innebär att tävla nästan varje helg och resa världen över, sedan kan man fråga sig hur många som ens når dit. Självklart skulle jag vilja tävla SM och på nationell nivå men vägen dit kan vara rätt lång.
Sedan är mina övriga mål såklart att starta ridsportaffären i början av 2010.

Såhär ser det alltså ut mål 2010:
- Starta 120
- Träna mer lydnad och gymnastikhoppning
- Bli ännu mer samspelta i hoppningen
- Starta ridsportaffär




Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

yeah ;D och framför allt snygga :R + man bli lång i dem ;)

2009-11-20 @ 19:28:47
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Apropå ditt inlägg om hästbloggar, kan du inte skriva vilka du följer och varför. Lite rekomendationer sådär. Finns det någon som inspirerar lite extra, när det gäller ridning/övningar/motivation/utrustning?

2009-11-20 @ 20:16:12
Postat av: Erika

Kan du inte ger tips på bra utländska hästaffärer via internet? vet att du ha gjort det innan, men hittar det inte :s

2009-11-21 @ 07:19:15
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Isabella

Du kan inte berätta vem du tränar för hopp/dressyr, hur ofta osv?=) Alltid roligt!

2009-11-21 @ 09:05:19
Postat av: tess

du har en såå finnner blogg, vill oxå ha de. fick lägga ner min för de fans folk som va så sura för den nya hästen..

2009-11-21 @ 11:05:46
Postat av: Åsa

Mål är bra! Man kanske borde sätta upp ett par stycken för nästa år!

2009-11-23 @ 13:45:54
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst



En egen ridsportaffär hade verkligen inte varit helt fel. Håller tummarna för att dina mål går i uppfyllelse eller vad man ska säga :)

2009-11-29 @ 17:06:58
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0