Önskelista julen 09

Snart är julen här längtar redan:) tänkte jag skulle skriva en liten önskelista sedan kan jag bara hoppas att jag får något av det från tomten:p

* GPA Olympic har redan en speed air men när jag provade Olympic för något år sedan så blev jag fäst vid den, snygg och tyckte den satt bättre?

* En röd kavaj  helst Pikeurs röda för den är snyggast, hittar ingen bild på den tyvärr. Har provat Kingslands röda också men tycker den modellen är lite för lång, jag är rätt kort och tycker det är snyggast med en kortare kavaj då. Bilden visar en röd Animo kavaj


* Kingsland ridbyxor både ett par vita och ett par i "jeanslook"


Vad önskar du dig i julklapp?




Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Har Kingslands jeansen, älskar dem ;) De är jättebra!

2009-11-15 @ 01:55:14
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: L

Kingsland byxorna är fantastiska! Har just beställt ett par gråa med bett på ena fickan. Se dock upp med storlekarna! De är väldigt "snälla"...jag är normalt en 38 i ridbyxornas värld, för jag har relativt långa ben och annars blir de alldeles för korta eller tajta. MEN hos kingsland är jag normalt en small men kan även vara en x-small! Stort plus för att de är långa i benen. Jag tycker verkligen du ska prova dig till rätt storlek, för själv blev jag ställd första gången jag köpte en polo tröja (den med svenska flaggan) som är en helt normal small storlek (om jag jämför med mina andra polo tröjor) MEN som det står stl xx-small på!

Annars är jag nog mest inne på att önska mig ett par bruna Tretorn stövlar nu när de börjar komma på rea. Du som har koll, kanske vet någon som rear ut dem lite mer än andra? ;-)

Postat av: fanny

En GPA speed air :)

2009-11-15 @ 11:35:17
URL: http://tmntsk.blogg.se/
Postat av: Lamia

Jag önskar mig fler hästar (A) haha :D

2009-11-15 @ 18:01:04
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0