Gårdagen

var riktigt trevlig Började med att rida ett markarbetespass med lite bommar, det gick bra. Det enda som inte är bra är att min sadel inte kommit än och jag har märkt att sadeln jag har så länge ligger sämre än jag trodde vilket inte är bra, får väl rida barbacka eller något, måste ringa imorgon och höra när sadeln kommer egentligen.


Sedan på kvällen åkte jag in till stan för att se Michael Jacksons This is it. Den var jättebra, säger bara FAN att han dog han var värd så mycket mer konserten hade blivit fantastisk. Klarade mig igenom största delen av filmen utan att gråta men sedan när Michael prata om naturen och djur vad det betydde för honom och han sjöng Earth song då brast det för mig, tur att jag hade näsdukar med mig:(
Michael kommer aldrig vara död för mig han kommer alltid leva kvar, som han själv sa It´s all for love...


Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, nu ska jag ut till stallet.


Kommentarer
Postat av: josefine

Å jag ska se den i morgon, kul att höra att den var bra!



Jag har inte mina djur försäkrade längre eftersom jag anser att försäkringsbolagen blåser en på pengar. Ingen av mina djur har någonsin skadat sig i den mån att de behövt tas in akut till klinik och de gånger de behövt veterinärvård så har det alltid slutat under självrisken (iofs hade jag på 5000kr självrisk men ändå). När de lade på 20% självriskt tyckte jag att det var nog. Jobbigt nu när min prins ska in men jag har ändå tjänat in de pengarna för länge sedan. Men det känns ju ändå :(

2009-10-30 @ 16:26:16
URL: http://cookiescloset.blogg.se/
Postat av: jacqueline dinewald

TÄVLING PÅ BLOGGEN, VINN GBG HORSESHOW BILJETTER OCH MÅNGA ANDRA FINA PRISER!

Postat av: Astrid

SV: Ett träns och nosgrimma från CWD som inte passade. bettet från teun var för stort.:)

2009-10-30 @ 22:39:07
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Lamia

Tack, jag tror mycket på den "lille" killen :D

2009-10-31 @ 15:38:37
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Rebecca

känner igen det där med sadeln... ja kan inte ens rida :( så är longering o tömkörning tills jag fått nya sadeln..

suck

2009-11-01 @ 19:32:47
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: kikin<3

vad du köper mycket!

beroende?? wanabe PLAST!

2009-11-12 @ 14:44:54
Postat av: Matilda

Säg vad du gillar för jag ska skicka sista mailet imorgonbitti! :D

Du behöver absolut inte köpa nåt, bara kul och veta vilka dina favvosar är! :D

2010-10-29 @ 00:24:47
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0