Söndag

Imorgon ska jag lämna ut min sadel på prov till en spekulant som ska ha den ett dygn,hoppas hoppas att han köper den. Jag står iförsej utan sadel tills min nya kommer den skulle komma i slutet av Oktober så den borde komma närsomhelst. Får väl prova någon av dom andra sadlarna här hemma sålänge. Idag var det longering som stod på shemat , hon har blivit jäkla bra på kommandon tycker det är viktigt att hästen kan det när man longerar. Halt är det enda som hon inte riktigt förstår haha hon gillar inte att stå stilla, men ska fortsätta att träna på det.
Släppte henne en stud i rasthagen efteråt:


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha eller hur, smuts och gödsellukt in my heart! ;)

2009-10-19 @ 10:55:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0