Uteritt

Idag har jag ridit ut en sväng, var fint väder och hästen var pigg! men som sagt så är det fortfarande bara skritt som gäller men det känns bra att hon inte är så allmänpåverkad längre, får hoppas att infektionen är över nu:)
Undviker att rida i skogen såhär års för jag är så rädd för älglöss, ni vet dom små krypen som ser ut som små äckliga krabbor eller något? Hästarna blir riktigt irriterade av dom, min häst hade en sån på sig en gång i boxen så hon sparkade bakut rätt upp i taket hela tiden, hästarna kan bli helt galna av dom. men jag har sådan otur så trots att jag inte red i skogen så kom det en i manen men den hann jag ta bort fort, usch obehagliga dom är så svåra att få bort också.




Sedan så fick vi kattungar för någon vecka sedan, så söta, bara en har öppnat ögonen än så länge:)


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja! dom äckliga små krypen vill man inte ha,,, ysch.

Men gud så gulligt med kattungar =)

2009-10-09 @ 21:32:47
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0