Överflödig utrustning

Jag verkligen avskyr att köpa saker som sedan inte används...tyvärr händer det ibland att jag köper saker bara för att...sedan tänker jag inte längre. Just nu har jag främst 3 saker som jag inte använder som jag funderar på när jag ska använda
Dyon svettäcket har jag inte använt en enda gång och det var nästan 1 år sedan jag köpte det! Jag får väl använda det i transporten till tävlingen på lördag kanske. Problemet med såna här tunna svettäcken är ju att dem är inte direkt värmande som fleece och på sommaren blir det istället ofta för varmt med täcke på i transporten.
När jag provade det:




Sedan kommer vi till nästa impulsköp den vita Equilinejackan som jag köpte på rea i Falsterbo i somras, alltså NÄR använder man en vit jacka? Aldrig tydligen eftersom jag inte använt den...kanske borde använda den som överdragsjacka på framridningen på lördag? den lär ju få tvättas efter varje användning iaf




Sedan har jag slutat använda mina nästan nya Dyonchaps..för nu när det är varmare ute går det ju att rida med stövlarna och annars så orkar jag inte ta på dom så jag tar bara ridstrumpor...jag har någon slags konstig fobi för att ta på shortchaps, kanske för att jag haft sönder så många dragkedjor genom åren:p jag bara måste börja använda dom nu igen..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jackan var skitsnygg i vilket fall som helst:D älskar stora loggor på ryggen!

2010-04-07 @ 17:53:41
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Annars köper jag gärna dina shortchaps :)

2010-04-07 @ 18:08:00
Postat av: Lina

snygga chaps!

jag låter mina stövlar vara förutom på träning och tävling, för att spara på dem, och rider i övrigt med chaps.

2010-04-07 @ 20:17:18
URL: http://sallberglina.zoomin.se
Postat av: Annica

Om du ska sälja täcket är jag intresserad! eller... vad är det för storlek?

2010-04-07 @ 22:51:59
URL: http://annicahedlund.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Vad synd att du inte använder chapsen. Dom där är ju hur snygga som helst! ;) Har den gamla modellen i helsvart, men skulle gärna ha haft dom brunsvarta också =)

2010-04-08 @ 11:14:39
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Anonym

hej vart kan man hitta dyon brunsvarta chaps billigast?Någon nätaffär? :D

2010-04-08 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0