Frågor

Hej! Vet du möjligtvis vilka tyglar detta är? Kan det vara CWD? Vet att RGB är "sponsrad" av dem, och förbygeln ser man ju klart och tydligt är CWD, men jag kan inte hitta tyglarna någonstans :/ är just sådana, tunna, jag är ute efter!
http://hoppryttarinnan.se/images/2009/med_final_i_blick_379324w_56224247.jpg
Svar: Svårt att se på bilden men det ser ut som CWD. Dock är det ju Royne Zettermann på bilden.

Vad har du för tävlingsplan för resten av året med Orianda? :)
Svar: Hade velat vara med i Fjärås den 3:e då det enligt mig är en av de bästa tävlingsplatserna men då måste jag ha fått hem b-kortslastbilen innan dess. Sedan får jag se.

hej , snälla skulle inte du kunna ta in dyon träns snart ? =)
Svar: Nej kommer inte ta hem några fler men jag kommer sälja Dyon sedan i webshopen:)

Visst ser de fina ut. Men jag måste erkänna att jag är nyfiken på vilka som är köpare och lägger så här stora summor på schabrak? Tillverkar ni pengarna själva? =) Jag hade aldrig haft råd, eller samvete att lägga sådana summor på schabrak. Familjeliv och andra kostnader runt hästen är viktigare. Samt bidrar inte detta till att ridsporten aldrig blir av med sitt rykte om att vara en "rikemanssport"? =)
Svar: Jag tror man lätt blir förblindad alltså man vänjer sig vid priserna. Jag själv kan bli besatt av saker om de är tillräckligt snygga då tänker jag inte på priset. Sedan har väl alla vissa saker som man är villig att lägga mer på än annat. Självklart ser situationen annorlunda ut om man har barn osv då får man såklart prioritera annorlunda men tills dess får man passa på att spendera:)

Hej! Vart kan man få tag på en sådan repnosgrimma, och vilket märke är det? Jag undrar också om du vet vart man kan få tag på ett par billiga sprenger stigbyglar, i sverige eller på en svensk hemsida?
Tacksam för svar ! :)
Mvh Erika
Svar: Min repnosgrimma är från Dyon. Alla butiker som har Equalityline kan ta hem den åt dig. Jag har köpt till  en sölja+ nosremmen från Dyon också. Kolla på www.ryttare.com där finns Sprenger stigbyglarna till bra pris.


Hej! Tänkte fråga dig om Schokemöhle-schabrak. Vet du vad den färgen heter där färgen är typ brungrå och passpoalen är orange? Vet du även vart man kan beställa det någonstans (Svensk sida)?
HEMSKT tacksam för svar! :)
Svar: Färgen tycks heta olika på olika sidor men  oftast heter den grå. hör med www.xtremehorsemakeover.com de säljer Schockemöhle

Hej! Skulle bli sjukt glad om du kunde hjälpa mig var jag kan hitta JW schabrak svart/vit med den svenska flaggan på, och gärna med tillhörande luva.
Snälla hjälp mig.
Lycka till på tävlingen och din blogg är SUPER!!!!
Mvh Lina.
Svar: Tack:) Hör med Skara hästsport

tänkte fråga var man kan köpa ett wilson/brandon bett billigt? gör detsamma vilket märke det är !
Svar: Vet att Börjes haft det innan, vet inte om det måste vara från en svensk sida annars finns det här www.tick4tack.co.uk

Kommentarer
Postat av: Anna

Whitaker har också repnosgrimma!

2010-08-26 @ 16:32:54
Postat av: Anonym

en fråga ang bettet på bilden längst ner, i vilka ringar sätter du sidostycket på tränset likaså tygeln? Tacksam för snabbt svar! :)

2010-08-26 @ 16:35:40
Postat av: Linnéa

Jag undrar om du vet någon shopp/sida som säljer mässingfärgade sporrar till ett vettigt pris? Tack för att du ställer upp på alla frågor :)

2010-08-26 @ 16:54:21
Postat av: Klara

Vet du vart man kan köpa horse saver-schabraken, i fler färger än typ lila och brun som är vanligast att man ser? :)

2010-08-26 @ 16:57:28
Postat av: ellen a

medans jag ändå kommer ihåg det, vet du vart man köper Equest och den gamla modellen av scapa schabraken ?? =) Helt svensk sida men det spelar inte så jättestor roll :D

2010-08-26 @ 17:24:25
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kan skylla på dålig syn (eller att jag faktiskt googlade på rolf göran när jag hittade bilden med tyglarna hahaha), man ser ju helt klart och tydligt att det är royne ;D

2010-08-26 @ 18:59:20
Postat av: Sandra

vart går man in till webshopen? :)

2010-08-26 @ 20:32:37
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

Hahaha diggar ditt svar på det emd tyglarna. "Dock är det ju Royne Zettermann på bilden.

"

2010-08-26 @ 23:10:42
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: caroline

haha jag blev lite fundersam, varför snackar hon om RGB tänkte jag;)

2010-08-27 @ 00:03:54
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch pinsamt att man inte såg att det var royne haha! kan inte fatta hur jag inte kunde se det när jag kollade på bilden, jag kollade på hästen och funderade lääänge vilken häst det kunde vara eftersm jag inte kände igen den (gick tom in på hans hemsida för å se när fan han fick en brun häst utan tecken)

2010-08-27 @ 04:39:44
Postat av: Lisa

Hej vet du vart man hittar pioneer crocodil billigast? superbra blogg!!!

2010-08-29 @ 18:38:16
Postat av: Lola

Hej igen. Nu är jag ute efter repnosgrimma tränset. Kan du ta hem det eller hur funkar det? söljan finns den med eller köper man den löst?



Mvh Lola

2011-01-01 @ 19:02:10
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0