Frågor

vilken fin sadelkammare :) Hur många box platser har ni?
Svar: Tack så mycket. Vi har 6 boxplatser. 4 i stora stallet och 2 i lilla stallet.

hej, jag har två frågor till dig.
1. När öppnar webshopen? ser fram emot det:)
2. Vet du vart man kan hitta Kingsland-ladies technical show jacket billigast? Svara gärna med både en svensk och en utländsk sida:)
Svar: Svårt att svara på exakt, håller på med designen och vill vara 100% nöjd innan jag sätter igång.
www.throstlenestsaddlery.co.uk har ett bra pris. På Hepshop finns den också.

Berätta gärna hur det går med webshoppen, om du kan :). Vilka märken kommer du ha? (som är klart dvs).
Svar: Det går framåt men har ändrat mig lite med designen, min syster har varit i USA så jag har inte kunnat diskutera det med henne så jag får vänta tills hon kommer tillbaks. Jag svarade på vilka märken för ett tag sedan kolla i tidigare frågeinlägg jag lagt ut denna månaden:)

Vad heter ditt företag? :)
och var kan man få tag på billiga kingsland kavajer?
Svar: Tophorse heter företaget.  Kolla på www.rytteriet.nu 

min häst får skav vid armbågen av magplattan, finns det något ludd man kan sätta på magplattan eller måste man köpa en som det sitter på redan? :)
Svar: Detta är så irriterande för jag såg det på någon sida för kanske 2 år sedan men jag kan inte komma ihåg var eller vilket märke?

bra blogg:)
Undrar bara om du kan skriva var man kan köpa pessoa magplattan (den i oakbark) till bra pris? :D Tack:)
Svar: kolla här www.sellerieclaeys.com

kommer du ta in scapa schabraken igen? det där som är orange/khaki färgat? :)
Svar: Jag vet inte men troligtvis inte den kollektionen tyvärr.

ehm, asså jag köpte ett bett här om dan,,, förut hade jag 9,5 på min shettis, men de var på tok för litet. Så tog hem ett 11.5 ist. jag har inte testat det än, men enligt alla här så kommer det vara på tok för stort? :S
Svar: Det vet ingen förrens du har provat, men förmodligen hade det räckt med att du gick upp en storlek, två storlekar är ganska mycket. Minns inte exakt vad min shettis hade för bettstorlek men det var 9,5 eller 10,5 men det varierar såklart mellan individer. Lycka till:)

Hej:) vet du var man kan hitta detta pannband? http://mariagustavsson.blogspot.com/2010/08/blingbling-dregel.html
Svar: Skara hästsport har det. Jag har själv exakt den färgen:)



När blir nästa tävling för er?
Kommer man få se en höst-tävlingsplanering kanske? =)
Svar: Vet inte exakt väntar på B-kortslastbilen men någon gång i September blir det:)

Hur är lamicell luvorna i storleken? Har en häst med ganska stora öron. Anna Scarpati (stavning) luvan är på gränsen till för liten .. Är det stor skillnad på de två märkena storleksmässigt?
Funderar på färgen navy, är den fin på en fux tror du? :P
Svar: De är mindre än AS så den kommer inte passa din häst. Navy är jättefint på fuxar:)

vet du om de fins någon svensk shop som har lamicell wawe kvar både schabrak och huva?
Svar: nej tyvärr jag har inte sett det någonstans, vet bara utländska sidor.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Jag har en häst som lätt skrapar upp insidan av benen (insidan nästan vid bogarna) när han hoppar. Har sett att det finns skydd som man kan fästa i sin martingal som går ner vid benen och insidan av bogarna. Har du någon aning om vars man kan hitta dessa? :)

2010-08-30 @ 09:53:18
Postat av: Lina

Sv: Tack :D Jag är 24, sambon 32 så vi har en lagom medelålder ^^

Förresten, vet du var man kan hitta en magplattegjord med fårskinn (helst avtagbart)? Jacson hade förut men inte längre =(

2010-08-30 @ 11:07:11
URL: http://equilina.se
Postat av: Frida

Kan jag passa på att fråga! Var får man tag på ett brunt hackamore med guldfärgade skänklar? :)

2010-08-30 @ 12:50:46
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vart man kan hitta gpa kavajen för ett bra pris?:)

2010-08-30 @ 13:08:02
Postat av: ulrika

Vet du vart kingsland tävlingströja finns till bra pris, och om dom finns i svart? Helt svensk sida :P



Jättebra blogg!

2010-08-30 @ 15:54:17
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tror det är fästingskit igen :s

2010-08-30 @ 16:06:58
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är C IGEN, han hade ju borrelia förra hösten/vintern och så är det två till. :S BLÄ, men vi får se imorgon.

2010-08-30 @ 16:18:52
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: ebba

hur gör du nuär du skcikar schabrak? när jag skulle skicka mitt så kostade det 180 kr :s

2010-08-30 @ 19:35:51
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Pillan

använder du dyon tyglar? och isf vad tycker du om dom? :)

ngn bra sida du vet som säljer dom? :)

2010-08-30 @ 21:49:22
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

Tack för svaret! :DD

2010-08-30 @ 23:20:28
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hejsan! Vet du vart de förra kingslandtröjorna med "lappar" på armbågarna finns? Isf skulle du kunna visa en sida? :)

2010-09-03 @ 19:09:05
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0