Skam den som ger sig...

Jag bestämde mig för att hoppa idag trots att det blåser rätt mycket ute. Det gick inte så bra ibörjan då Orianda har en tendens att bara dra iväg i 190 på småhinder men när jag höjde gick det mycket bättre, blir till att träna mer lydnad tills på söndag. Jag har anmält mig till två klasser 1 m och 110, känns som en bra start på årets första tävling:)
Orianda blev lite otålig som vanligt hon tyckte jag skulle snabba på och ta in henne i boxen så hon fick äta:)
Otålig:

Ännu otåligare:


Det enda som är snyggt på detta HG schabrak är loggan har jag kommit på resten ser lite väl "billigt" ut, ingen rolig finess direkt.

Kommentarer
Postat av: Mlie

Måste bara säga att jag älskar din sadel! :)

2010-08-16 @ 22:07:17
URL: http://mliessteps.blogg.se/
Postat av: sofie

Håller med föregående. Den är riktigt snygg! Gillar din blogg också, perfekt med någon som kan hålla koll på alla nya snygga grejer och var man kan hitta dem, så slipper man själv lägga flera timmar på att leta...!

2010-08-16 @ 22:42:16
URL: http://soffiloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0