1000 Frågor

Har fått väldigt mycket frågor senaste dagarna så jag får dela upp det lite annars blir det ett alldeles för långt inlägg:)
Här kommer första delen

Stina om Intressekoll:
Om man skulle vilja ha det gula Scapa, kan man bara få det i allround då? :)
Svar: Ja tyvärr endast i allround då det är det enda min leverantör har hemma. Men de finns alltså i dressyr också:)

jj om Intressekoll:
Kommer du skicka iväg beställning på jackor/västar eller andra ridkläder någon gång? Eller kommer det finnas i webshop? :)
En jätte bra blogg verkligen, super kul att läsa!
Svar: Tack så jättemycket:) Nej det  kommer jag inte göra för det blir svårt när folk vill prova och så, jag tar inte emot returer nu men det kommer finnas i webshoppen sedan såklart.

hej!
ja letar efter ett träns som inte trycker bakom öronen, alltså så ska nackstycket vara lite högre upp, har endast hittat ett och de är dyon tränset, vore glad om ja kunde något annat har du eller kanske någon av dina läsare något tips? :)
Svar: Du menar att det ska vara längre bak antar jag?;) det blir mycket mindre tryck bara du har ett träns som tex Dyons att nosgrimman knäpps fast på bägge sidor och alltså aldrig går upp över nacken. Dyon har patent på sitt the difference så det finns inget som det. Förresten så finns The difference just nu på rea hos SEGcompany;)
Annars har Tolga och Equipe även lite mer anatomiska nackstycken.


Liza  om Roligt:
Hej! jag undrar vart man kan skicka in sitt hö på analys och om det kostar något? Tack för sjukt bra och inspirerande blogg! Läser varje dag!
Svar: Tack så jättemycket. Hur mycket det kostar beror på exakt vad du vill ha analyserat finns en grundanalys pris ca 4-500 kr och sedan kanske du vill veta mineraler osv och då kostar det extra kolla här www.horsequalityfeed.se

Anonym om Rean fortsätter:
Vet du om verdus carbon gel skaver utav spännena eller åker runt?
Tacksam för svar:)
Svar: Nej de sitter väldigt bra

e om Frågor:
hej! de "vågiga" equiline-schabraken, var finns de att få tag på? alltså en ganska tjock modell med vågor istället för rutor samt equilines hästhuvuden i stor brodyr.
Svar: Om du menar det med loggan i italienska färgerna så är det ett sponsorschabrak. Men om du bara vill ha det med vågor utan logga så finns det tex här www.reitsport-gross.de www.chevalattitude.com och här www.boutique-equitation.com

Ingela om J.vanD.:
Väldigt snyggt. Är det bara full storlek? Skulle vilja ha till vår c-ponny
Svar: Jag är nästan helt säker på att de finns i ponny faktiskt men hör med www.toprider.se

Anonym om Frågor:
Åh Peter Markne kurs! Var? Vilken är din hemmaklubb? :D
Svar: Kungsbacka ridklubb:)

Anonym om Frågor:
tar du in anatomiska nosgrimmor, eller var har du köpt din?
Svar: Ja precis jag tar hem allt från Dyon

Anonym om Julpyntat:) med en liten glittrig julklapp:
Hej! Du som har koll på mycket häst saker, kan inte du hjälpa mig hitta ett snyggt träns och sadel som inte kostar ALLT för mycket? Har en ganska ljus fux så tror tex cognac kan passa honom men hittar inte något snyggt! Jätte bra om du kunde svara i ett inlägg lite snabbt bara, jätte tacksam :D
Jätte bra blogg, verkligen! :)

Svar: Tack så mycket..jadu det är inte helt lätt när jag inte vet vad du gillar eller vad ditt maxpris du kan tänka dig är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0