Dag 2 -Mina föräldrar

Min mamma heter Marie och är 50 år, hon jobbar med personer med funktionshinder och har gjort det i många år. Hon har varit med om ganska tuffa saker i sitt liv, ibland kan man undra varför så mycket tycks hända en och samma person?Men det är väl så att en olycka kommer sällan ensam. Jag har alltid sett henne som en väldigt stark person som skrattar mycket, hon är bra på att hålla humöret uppe.

Min pappa heter Björn och är 56 år. Han har eget företag och är målarmästare, sysslar mycket med konstmålning i slott och liknande, han bor på en gård i Härryda där han också hyr ut lokaler till andra företag. Min pappa har jag alltid sett som någon som går sin egen väg, han har aldrig varit mån om att passa in, något jag absolut älskade, kanske därför jag blev likadan?Jag kör mitt eget race. Jag blev jättebesviken när han klippte av sin långa hästsvans haha. Pappa red även western förr på sin nordvensk.

Jag har tyvärr inga bilder på dom ihop hemma hos mig men jag vill minnas dom som de var när de var gifta. De var perfekta för varandra. Mina föräldrar har lärt mig mycket och de har alltid ställt upp för mig och min syster, jag bara hoppas att jag en dag kan ge mina egna barn en lika fantastisk barndom.

Mamma och jag i somras


Pappa och Orianda

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Fin hyllning till dina föräldrar! Jättefin bild på dig och mamma!

2010-12-22 @ 12:13:16
URL: http://www.ryttarliv.com
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Så härlig uppväxt du verkar ha haft

2010-12-22 @ 12:37:44
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Rebecca

Alltså jag måste bara fråga, hur hög är Orianda?? hon ser riktigt stor ut haha :p men jättefin är hon :)

2010-12-22 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0