Dag 4 -Mina ambitioner

Jag är en rätt driven person, jag vet oftast vad jag vill även om det inte alltid har varit så. Ofta bleknar mycket annat runtomkring, jag tenderar att se mycket som antingen eller. Blir det inte som jag tänkt så struntar jag i det. Även om jag verkligen vill ha en ridsportbutik så är det inte vilken affär som helst som gäller utan den ska innehålla vissa märken och ett visst sortiment annars så håller jag hellre på med något annat. Sedan har jag självklart andra drömmar som jag funderar på, jag skulle vilja designa hästutrustning själv, starta ett märke ihop med en toppryttare. Min dröm är att ha en ridsportaffär i NK i Göteborg, det hade varit perfekt. The sky is the limit...
Inom ridningen tänker jag annorlunda då jag är en realist. Jag vill inte leva på hästarna utan bara ha det som hobby.  Jag vill inte tävla varje helg men jag vill gärna tävla medelsvår iallafall. Men man vet aldrig vad som händer i framtiden. Mina ambitioner är iallafall att se hur långt Celebrity kan nå:) sedan vill jag gärna avla fram några svårklasshästar också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nå tips på hur man kna tjäna pengar FORT? :D

2010-12-25 @ 13:25:42
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Evelina & Erica

hej! Grattis du har vunnit veckanas blogg hos oss!

Vi har skrivit ett inlägg om dig och lagt ut din header som bild.

Du har vunnit en redigering på valfri bild!(:

2010-12-25 @ 19:51:09
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

Låter som mig lite. Snöar in totalt på något, och lite allt eller inget. :P

2010-12-26 @ 18:12:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0