Frågor del 2

Alma om Nu är dom här:
Synd att du inte tar in mer i Cob, det kan ju nog både ponnyryttare och hästryttare ha mer använing av.
Svar: Det är svårt att göra alla nöjda, ibland så finns det inte kvar i alla storlekar, så var det i detta fallet.

Anonym om Intressekoll:
hej!
du skulle inte kunna ta hem ett brunt scapa med luva, men inte dom som är i från i år. Vill ha en stor logga så dom äldre schabraken? :)
Svar: Nej tyvärr

Anonym om Nu är dom här:
Kan du inte ta hem något stl ponny?
Svar: Jo jag gjorde det bara att när jag fick hem grimman (Scapa) i strl ponny så är texten upp och ner på, någon miss i tillverkningen men om du vill får du gärna köpa den såklart:) ska lägga upp den senare

Anonym om Nu är dom här:
Ska du beställa H.F.I schabraken, och när isf?
Svar: Ja det ska jag men dom lär inte vara här förrens om 2 veckor då jag inte lagt ordern än, kommer tyvärr inte att kunna ta hem alla de färgerna som alla var intresserade av då nästan alla ville ha olika färger.


Anonym om Hingstar:
Gud vad fina!!! Clinton var den sötaste hästen jag har sett!!! Är du lite svag för stora skimlar eller? Hahaha! ;)
Svar: Tror du det?;) Ja jag är svag för en viss typ av häst, färgen spelar mindre roll även om en häst som är riktigt fin OCH skimmel nästan alltid får mig att haja till som tillexempel Cumano, det  är en perfekt hingst:)

Carolina  om Intressekoll:
Jag kan inte hålla mig tills din webbshop kommer igång! Längtar jättemycket!
Jag är ganska så jättesugen på ett vitt lamicell college :) Vad är ordinarie priset på det?
Svar: Haha inte jag heller;) I sverige är priset ca 565 kr

Frida  om Intressekoll:
Hej :)
Går det att beställa det oranga Eurostar shabraket, samma kollektion som dom ovan men det kanske bara finns dom färgerna som är på bilderna? ;)Finns det så vill jag ev. köpa ett sådant! ;)
Tack!
Svar: I just den modellen som heter Superieur så finns det inget orange däremot marin/camel, dock verkar det som att de är helt out of stock:( Vi får se helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej!

Jag undrar om du kan rekommendera några ridstövlar/skor och chaps som du gillar? Jag letar ett par mjuka och lätta som ger bra stöd och inte har det allra saftigaste priset ;) Gärna också ett par med ett lite elegantare utseende, gillar t.ex. inte Tretorn Advance (eller Falsterbo)!

Tack för svar och en bra blogg :)

2010-12-07 @ 19:44:15
URL: http://fellino.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

sv. tack! :) jaha, då är jag med. ;)

2010-12-07 @ 21:16:21
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur hög är Orianda?

2010-12-07 @ 21:46:17
Postat av: Alma

Vad jag lät deppig haha :) Förstår att du inte kan ta in så alla blir, nöjda det var bara ett konstanderande :) Är scapa grimmor små, stora eller normala i storleken? Funderar på om den med upponer text kan passa (han har cob men kan ibland ha ponny)..

2010-12-08 @ 07:18:29
Postat av: my

Ang. bilden på Cumano: vad har de gjort med schabraken egentligen?? Ser ut som om de har knölat in ett till schabrak utanpå det andra och så är det liksom knöligt och vikt i fram?! Vad är vitsen med det?? :O

2010-12-08 @ 21:45:29
URL: http://myalfredo.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh jag vill fortfarande ha ett marint med vit kant H.F.I schabrak!

2010-12-09 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0