Nyss hemkommen

kom precis hem nu från Sthlm, helt slut. Har gått och lagt mig  jättesent varje dag och gått upp tidigt för att shoppa. Gjorde faktiskt inte så mycket annat än att shoppa, äta ute och sitta i baren så det var inte så jättelivat kan jag lova men trevligt för det:)
Riktigt scary med självmordsbombaren, hade precis gått förbi där det hände och sedan när jag kommit tillbaks till hotellet så läste jag vad som hänt, usch riktigt otäckt faktiskt.
Tyvärr hann jag aldrig besöka någon ridsportbutik för Häst & hundhuset hade precis stängt när jag kom dit, iförsej kanske det inte var så stor förlust för min syster säger att alla ridsportaffärer i sthlm har tråkigt utbud. Men jag hade velat gå dit för att kolla läget, ta lite bilder och blogga om det.
Jag ska försöka hinna ikapp med att svara på alla era kommentarer också.

Kommentarer
Postat av: pillan

Hon har helt rätt, ridsportsbutikerna i sthlm är verkligen dåliga!! finns en bra, stockholm ridport, men den ligger utanför "stan" ;)

2010-12-12 @ 22:46:33
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Postat av: Olivia Nilsson

Nu får du skriva en lista på vad du köpt :)

2010-12-13 @ 09:08:26
URL: http://hestvarld.blogg.se/
Postat av: Jenny

japp! Stockholm ridsport i upplandsväsby är riktigt bra. Har inte hittat någon som är bättre i sthlm än så länge. Förutom personalen på Anderssons häst och hund,också utanför Stan. Dom är trevligast i Sverige helt klart!

2010-12-13 @ 11:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0